Bu soruyu kesinlikle tarafsız olarak soruyorum

2 büyük takımın tarftarıda bazı başarılarıyla övünüyor...fenerbahçeliler galatasarayı 6-0 yenmekle övünüyor galatasaraylılarda uefa kupasını aldıkları için övünüyorlar benim sorum ise bunlardan hangisini başarmak daha zordur ?galatasarayın fenerbahçeyi 6-0 yenmesimi daha olası yoksa fenerbahçenin uefayı almasımı daha olası?

bu sorunun cevabını aslında diğer takımın taraftarları yanıtlarsa daha gerçekçi yorumlar çıkabilir


1|0
7|15

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 6

  • Niye bu fener Glatasaray tartışması yaa...

    Memlekette ki tek takım onlar değil.

    Koskoca bir beşiktaş var..

    Galatasaraylıyım ama egom BJK yı görmeyecek kadar büyük değil.

    1|1
    0|1
    • aralarında bir tartışma çıktığında hemen bunları söylüyorlar üstünlük taslamak için o yüzden bunları yazdım yoksa çok takım var biyorum

    • Ozaman ikinci soru geliyor :D

      Şikeli mi şikesiz mi :D

      evcilden çaldım :D

    • zedcezir ne olacak:D

  • Şikeli mi Şikesiz mi? diyor Gs ve Bjk'li arkadaşlar, beberuhi.

    :D-d-d-d-d-d-d-d

    2|3
    0|3
  • Soruyu doğru yazdığına eminmisin? Bi okusana

    0|1
    0|1
    • bilmiyomki hata varsa affola hemende kusur arıyorsunuz :))

    • Hepsini Göster
    • Ha özür dilerim Türkiye futbolu hakkında fazla bilgim yok benimki basketball:)

    • hadi canım bizdensin sende süpermiş burda basketbol soruları pek rağbet görmediği için futbol soruyorum yoksa I like basketball yani:D

  • 22 kişi 1 topun peşinden koşuyor siz de onları tartışıyorsunuz :((

    Not : 22 top 1 kişinin peşinden koşsa daha kötü olur biliyorum.

    0|0
    0|1
  • Gsliler dünya takımlarını yendiler fenerliler de gslileri. Bu kadar basit.

    0|0
    0|1
  • yorum yapıyorum. top yuvarlak, çok büyütüyolar.

    0|1
    1|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • şimdi ben taraflı olarak söyleyeyim gs zamanında fb yi 7-0 link ha biz gördük mü yok :) ama ben uefa kupası ve süper kupayı gördüm fb yapabildi mi yok. 29 yıl gibi biz zaman sonra türkiye kupası almasına ve kendini şampiyon sanmaları da cabası link :D şimdi bekliyorum eksileri hadi fb liler :)

    0|2
    0|1
    • evet ya bu eksiler ne için arkadaş çekemiyorsunuz girmeyin taraftar sorularına milletin tahammül gücü kalmamış

    • Hepsini Göster
    • hayırlısı:D

    • teşekkür ederim yorum için

  • Kupa kaldırmak her zaman galibiyetlerden önemlidir heleki avrupada kaldırılan bir kupaysa bu tartışmaya bile girmez bir söz var büyük takımların hedefi kupalar kaldırmak küçük takımların başarısı ise o kupa kaldıranları yenmektir diye tarihte Galatasarayın Fenerbahçeyi 7-0 yendiği yazılıyor ama biz bunla hiçbir zaman övünmedik

    0|1
    0|1
  • GS fenerı zaten daha önce 6 0 yenmıs 7 0 yenmıs kupa fınalınde 5 tane atmıs bu gerceklesmıs bı basarı bu soruyu sormana bıle gerek yok türk futbol tarıhının en buyuk ıkı kupası bızde zaten bu konuları bız tartısmıyoruz belkı bı gun fenerde arupada kupa alırsa tebrık ederız ama su an oyle bı se olmadı daha

    1|1
    0|1
  • galatasaraylıyım ben ama gözü kör fanatikler gibi bakmıyorum. elbette fenerbahçenin bizi 6-0 yenmesi çok büyük bir olaydır fakat bana göre UEFA kupasını kazanmak hem iki takım arasındaki rekabette hemde Türk futbol tarihindeki en önemli olaydır. ayrıca iki takım arasındaki en farklı biten maç 7-0 bitmiştir ve galatasaray yenmiştir bu maçı. merak eden arkadaşlar linke bakabilrler.

    link

    1|1
    0|1
  • her yıl 2 kez derbi oluyor her brtanesinde gol show musait

    uefa için ligde üstlerde bittrmek şart

    gruptan cıkmak o kadar lgin iyi takımlarıyla

    ardndan son 16

    son 8

    son 4

    son 2 ve final dusn bkalım kim alır

    ayrıca o super kupayıda almıstır oda şampiyonlar ligi yani uefadanda büyük bir kupada sampiyon olan takımı yenip super kupayı almıstır

    0|1
    0|1
  • Galatasaraylıyım.O övündükleri kupayı almak için 1999 da takım malzemecisinden tut da takım başkanına kadar tek bir yürek olduğumuz için kazandık.Fenerbahçenin onu yapması için 40 fırın ekmek yemesi lazım.

    0|2
    0|1
  • Bence fenerbahçenin uefa kupasını alan galatasarayı yenipte kupayı kendilerinin alamamaları büyük başarı :D bu nasıl bir zıtlıktır

    1|1
    0|1
  • büyük takımlar kazandığı kupalarla küçük takımlar ise yendiği takımlarla övünürler bu arada ben has beşiktaşlıyımdır

    0|1
    0|1
  • Gs nin uefayı alması daha büyük başarıdır zira diğeri günlük bir olay o an işler ters gider fark yaparsın ama uefa kaç aylık bir çabanın ürünüdür İşlerin bu kadar üstüste iyi gitmesi bir istikrarı gösterir.

    0|1
    0|1
  • Ben Galatasaraylıyım diğer takım taraftarlarının yaptıkları yorumların altına cevap da mı yazamıyoruz:)

    0|1
    0|1
  • tamamen bir tarafsız olarak söylüyorum.. ben beşiktaşlıyım.. ve fenerin galatasarayı yenmesi yada galatasarayın feneri yenmesi ne kadar önemli ki.. herkes biliyor ki avrupada başarı daha zordur ve bu başarıyı yakalamak küçümsenecek bir olay değil.. an gelir fenerin kötü olduğu dünemde gs 6 atar ama avrupa maçları anlık değil.. bilmem anlatabildimmi..

    0|0
    0|0
  • Galatasaray Uefa Kupasını Aldığı Dönem kazandıkları:

    Uefa kupası

    Süper Kupa

    2000 yılın takımı

    Fener 6-0 yendiğinde

    Ligde 3 puan

    Böyle saçma bir soru olamaz.Derbilerde 2 tarafta yenebilir ve fark atabilir.Bu o hafta belki o ay çok büyük bi farksa belkide o sene övünülebilecek birşey olabilir.Ama ömür boyu bu başarıyla övünmek fenerin acizliğini gösteriyolar.Gs-Fb arasındaki en farklı maç 7-0dır ve galatasaray kazanmıştır.

    0|0
    0|0
  • uefa kupası daha gurur verici, 6-0 daha utanç vericidir diğer tüm olaylara nazaran.

    0|1
    0|2
  • Ben Beşiktaşlıyım, Fenerbahçe'nin Uefa kupasını alma ihtimali daha yüksek.

    0|1
    0|4
  • fb 6-0 lik maçını türkiye.izledi ama.gs uefa ve super kupa finalini.dunyaya izlettirdi fark ne.sizce

    0|0
    0|0
Yükleniyor...