Erkek ne yaparsa aklınızı başınızdan alır?

erkek ne yaparsa aklınızı başınızdan alır. . . . . . . .


0|0
9|3

En İyi Kız Görüşü

  • Bir anlık değil süreklilik gösteren hoş düzgün davranış ve karakter sekli

    aklı baştan almasada etkilidir .

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • benim icin kavga ederse biliyorum güzel birsey degil ama bayilirim ya

    0|0
    0|1
  • bana gözleriyle temiz bakışlarla içten saf bi şekilde baktı durdu hala aklımda:)))2ay oldu daha gecmedi:)))arasa diorum ama daha aramadı

    0|0
    0|1
  • belli ki bu ara yalnızsın yada uzun bi zamandır yalnızsın ama burdan taktik alıpta uygulamaya calısma sakın cortlarsın içinden geleni yap daha rahat tavlarsın baska kostumlerin altına girme bu çok itici bişi...

    0|0
    0|1
    • hayret abazan diye etiketlemeyen bi kız çıktı. :)

      evet çok yalnızım. fikir de alıyorum, ancak her fikri değil,

      çok hoşuma giden olursa da uygularım ne olcak...

      mesela sarılmak istiyorum, ama arkaya geçip belinden sarıp boynunu koklayarak samayı daha çok istyrm. yani keşke gelmese ama gelyr içimden, merak etmesen ;)

  • hıc dusunmedım bunu..

    0|0
    0|0
  • güzel bi bakis ve gülüs :)

    0|0
    0|0
  • Behlul gibi bi kamyon gülle gelsin :D

    0|0
    0|1
  • herkesin orrtasında romantik bir evlilik teklifi :D

    0|0
    0|1
  • Şu an aklımı başımdan aldın Romeo : )

    0|1
    0|2
    • dalga geçmeye yer arayanların aklı başında kalsın zaten ;)

Erkekler Ne Diyor 3

  • Kadınların aklını başımdan alma taktiklerinden birkaç tanesi iltifatlar,sürprizler,romantik davranışlar,karşısındakinin göğüsünü kabartacak her şey olabilir bu taktikler saymakla bitmez arkadaşım.

    0|0
    0|0
    • nasıl kabarır göğüs :)

    • Çok oldu girmiyorum ama bu yoruma da cevap vermeden geçmem. Kabartma tozu var ya keki şişirir aynı o şekilde kabarır.

  • yanında bomba patlatırsa aniden silah atarsa havaya insanın aklını başından alabilirsin

    0|0
    0|0
  • parası varsa her türlü alır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...