2012 yılının sonuna geldik... Neler oldu neler bitti?

2012 yılının en'leri nelerdi sizin için? en tuhaf olayı ya da en güzel olayı ya da en kötü tarafı ?

Güncellemeler:
umarım hepimiz 2013 te umduğumuzu buluruz :)

0|0
15|22

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 21

  • link

    tek ıstedıgımız huzur olsun

    1|0
    0|0
  • Obama başka oldu, ABD ordusu Afganistan'dan çekildi, Vettel ve Red Bull şampiyon oldu, M. Schumacher F1i bıraktı, Z. İbrahimoviç yılın golünü attı, İspanya dünya kupasını aldı, Miami Heat şampiyon oldu, Burma'da çok insanı öldüğü depremler oldu, FB Türkiye kupasını aldı, Marco Simoncelli öldü, WRC'de Sebastian Löeb şampiyon oldu.. Tek kalemde aklıma gelenler bunlar..

    1|0
    0|0
    • iyiki sormuşum içinde nasıl tuttun sen bunları :) şaka bir yana sıkı takipçisin

  • umarım önümüzdeki senede buna benzemez.:)

    1|0
    0|0
  • Maya'ların takvimi patladı daha noolsun

    1|0
    0|0
  • Çok boktan bi seneydi. Üstümdeki negatif enerji 1 sene boyunca peşimi bırakmadı. Oysa 2010 ne kadar iyiydi. Umarım 2013 de iyi olur. Dünya barışı esenlik...

    1|0
    0|0
  • En fazla iniş çıkış bu yılda oldu 2009 un 1. liğini 2012 aldı :)

    1|0
    0|0
  • en cokta Bu yılda yuzumuzden gulumseme eksık olmadı ALLAH eksıltmesın cumleten :)

    1|0
    0|0
  • kurban bayramında 6 kişi bi parliament'e daldık. onun dışında sakin geçti...

    1|0
    0|0
  • Sakin geçti.

    1|0
    0|0
  • ohoooo neler bitti neler...

    1|0
    0|0
  • hiçbirşey monoton diğer yıllara göre

    1|0
    0|0
  • 2011den çok farklı olmadı, birazcık işle ilgili adrenalin oldu

    1|0
    0|0
  • Askerlik geliyo aklıma onu bitirdim

    1|0
    0|0
  • öyle bir geçer zaman ki.

    1|0
    0|0
  • Üniversiteli olduk kafa uçtu gitti. Çok şey oldu da sığmaz buraya.

    1|0
    0|0
  • Eleman uzaydan atladı güzel olay, malum takım Türkiye kupasını aldı en tuhaf olay:D:D:D

    1|0
    0|1
  • vllahi belki iyi şeyler olmustur ama kayda deger bıse oldugunu dusunmuyorum yanı düşündüğümde aklıma gelen güzel bise yok ins 2013 güzel sevip sevildigimiz dileklerimizin ve düşüncelerimizin gerceklestigi bir yıl olur..

    0|0
    0|0
  • Ben bu yılı hiç sevemedim mıycey.. :((

    0|0
    0|0
  • daha ne olcak ya kıyamet kopacakmış :D 21 aralık

    0|0
    0|0
  • patronum vefat etti 2012 de

    0|0
    0|0
  • aynı bea .

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • yine terk edildim, daha da olgunlastim, cok degistim, umudumu kaybetmedim umarim hepimizi güzel yillar bekliyor...

    1|0
    0|0
  • 2012 den hiç bişeyy anlamadım.. ne çabuk geçti bilmiyorum.. bi hatırladım düğünde damat halayı cekerken topugum kırıldı :((

    1|1
    0|0
  • Çok şeyler oldu.Yine de umduğum gibi olmadı...

    1|0
    0|0
  • kötü basladi ama güzel bitiyor

    1|0
    0|0
  • 2012 benim için hiç iyi bi yıl gecmedi hep yakınlarımı kaybettimün, 3 yılık ilişkim bitti çok üzgün bi yl geçirdim.

    1|0
    0|0
  • 2012 sankı bana ugurlu gelmedı 2013 e bel bagladım :)

    1|0
    0|0
  • 2012'den nefret etmişler olarak toplansak Çin nüfusunu sollarmıyız acaba..

    2|0
    0|0
  • en iyi ilişkimi yaşadım 2012 tek kelimeyle mükemmeldi her anlamda iş sosyallik aşk aile vs vs

    1|0
    0|0
  • Azer Bülbül öldü, Shaggy hayatta.

    1|0
    0|0
  • geçirdiğim en kötü yıldı 2,5 yıllık ilişkim bitti tamamen ama umuda devam 2013 'DEn fazlasıyla umutluyummm

    0|0
    0|0


  • 0|1
    0|0
  • 2012 yi bilmem de ben 2012 ten çokkkk ümitliyimm...

    0|0
    0|0
  • Sevgılım terkettı

    0|0
    0|0
  • 11 yıldır beklediğimiz bişey oldu, kuzenim öldü, abim kız istedi vermediler 2 kez, 4 yıl aradan aşık oldum, saçımı kazıttım, uzun zamandan sonra ağlayabildim bu yıl

    0|0
    0|0
    • offfff allah sabır versin valla ne kötü bir yıl olmuş senin ve ailen için :(

  • Biz 2012 ye değilde o bize girmiş gibi bir yıl oldu.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...