Saçımı boyadım ama...

Merhaba arkadaşlar. Saçımı dün pembe-lila arası bi boyayla boyadım. Ama sadece saçımın yarısını dipler kahverengi. Boyadığım yerleri de oriyelle açmıştım renk iyi tutsun diye. Diplerimi açmadım çünkü saçımın yıpranmasını istemiyorum. Ortaya şöyle bi görüntü çıktı .

link

Sizce saçımın kalanını da boyayım mı komik mi olmuş böyle?


0|0
14|9

En İyi Kız Görüşü

  • değişik hoş güzel olmuş sevdim

    3|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • bu ne ya bence lila rengi hoş olmamış. komik olmuş dediğin gibi.

    0|0
    0|0
  • kalanını boyama güzel olmuş

    1|0
    0|0
  • gökkuşağı gibi olmus mavi falnda ekle

    0|0
    1|0
  • değişik bir tarz üst kısım rengi daha iyi bence

    0|0
    0|0
  • üst tarafa yeşil mavi tarzı bişe ekle bence

    0|0
    0|0
  • beğendim lan :DD resimdeki kendi saçın mıydı ?

    0|0
    0|0
  • değişik olmuş olsun güzel böyle kullan bir süre ne olacak yani

    0|0
    0|0
  • dondurma gibi dolmuş saçın kaşık alıp yiyesim var

    0|0
    0|0
  • degısıklık olur hemde ıstedıgın gıbı dıkkat cekmıs olursun

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • cok farklı bişiy olmuş bence kalsın beğendim ben.

    1|0
    0|0
  • şeker gibi olmuşun ya la, bayıldım <3 çok tatlı bi renk çıkmış ortaya daha boyama bence

    1|0
    0|0
  • Hos durmus degisik :) Ama saclarinin bakimlarini surekli yap, rengi actigin icin yipranir

    1|0
    0|0
  • Böyle kullan bence çok hoş görünüyor ..

    0|0
    0|0
  • hayır çok hoş olmuş kalsın böyle sakın boyama bence

    1|0
    0|0
  • bence kalanını da boya beğenmedim

    0|0
    2|0
  • kalanınıda boya bence. üst taraf pek hoş durmuyor gibi geldi bana. gerçi çoğunluk iyi demiş bilemycem. senin içine nasıl siniyorsa öyle yap:D ama alt taraf çok tatlı olmuş. :D:D

    0|0
    0|0
  • böyle iyi bence çünkü saçlarini yikadikca o boya zaten akiyor sürekli boyatman gerekiyor kötü durmuyor. boyalar aktiginda da güneşte acilmis gibi gorunuyor benimde oyleydi şu an akti ve kötü durmuyor

    0|0
    0|0
  • Yok yok iyi boyle kalanini boyama yasli ve soluk gosterir o renk cunku.

    Boyamana da gerek yoktu aslinda sac tebesiri diye bisey var .

    0|0
    0|0
  • Diplerini de boya.

    0|0
    0|0
  • ahaha çok tatlı olmuş :D

    0|0
    0|0
  • bence gitmemiş dipleri de lila yapsan gölgeli güzel dururdu

    0|0
    0|0
  • saçının üst kısmı çok keskin kalmış , biraz daha yumuşatabilirsin, sana önerim bi kaba saç kremi koy, içine de birazcık ama çok az oriyel koy, karıştır, masaj yaparak saçınını üst kısmına uygula, hem yanmaz saçların hemde o keskinliği gider

    0|0
    0|0
    • aslında evet haklısınız önerinizi dikkate alacağım. teşekkürler :)

    • Hepsini Göster
    • bi anda karar verdim ve boyadım şuan hala şoktayım bilmiyorum nasıl kullanıcam bu rengi :D iyi yorumları duymak çok iyi geldi

    • Kesinlikle yakışmış, aşırı falan da değil bence, güle güle kullan canım :))

Yükleniyor...