Sizce bişey olmuşmudur?

şu programın 2. günündeyim ve bacagım acsyıp derece agrıyor yurudugumde kı yuruyemıyorum yanı nerdeyse sakat kaldıgımı dusuncem
sizce bişey olmuşmudur ?


0|0
3|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Öncelikle geçmiş olsun. Spor salonunda Squatı 2. ayda başladılar 2 hafta temel hareketler ve hafif ağırlık ya da boş bar kaldırma. Siz hazır olmayan ham bir vücuda bu hareketleri yaptırırsanız ağrı olması gayet normal. Kas gevşetici için, daha önceden koşu ya da spor yapmıyorsanız muhtemelen bu ağrıyı 5 gün çekersiniz. Ama programı düşük sayılarda olsa da yapmaya devam edin bırakmayın.

    0|0
    0|0
    • teşekkürler ben bu programdakı sayılarla devam edıcem onceden yuruyus yapıyodum sadece bide agırlık kaldırmasam ne olurkı

    • Squat yaparken ağırlık kaldırmaktan bahsediyorsanız, onu yapmak için 2 hafta bekleyin derim. bacak baldır kaslarınız 2 haftaya alışır daha sonra 1 ya da 2, şer kilo ile çalışmanız uygun olacak. Detaylı bilgi için özelden mesaj atabilirsiniz

    • tamam sagolun

Erkekler Ne Diyor 3

  • Oyş.

    0|0
    0|0
  • yok birşey bu şiddetli ağrılar bir kere olur. kaslarının açıldıgının ispatıdır. kaslar açıldıktan sonra bir daha bu ağrıları çekmezsin

    0|0
    0|0
    • sence bu program işe yararmı

    • Hepsini Göster
    • pekı mesela bı ayı programdakı gıbı bıtırdım 2. ayı baştan 50 squat ilemi başlıcam

    • hayır belli bir noktaya geldikten sonra hep o noktada kalacaksın. diyelimki birinci ayı 200 squatla bitirdin. ikinci ay arttırmaya devam ettin 250 ye geldin. bunun seni ne kadar zorladıgını ölçerek tamam mı devam mı diceksin. çünkü herşeyin fazlası zarar. en son diyelim ki 270 yaptın çok ve zorlandın. bir iki hafta 270 te kalıp kendini dene sonra tekrar arttır. olmadı daimi olarak 270 te kal. verdiğim sayılar örneklemeydi. sen kaldırabileceğin kadar yapacaksın.

  • Alışkın olmadığı için zamanla alışır :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Squat yag yakimini hizlandiran ve genelde kalca ust bacak calistiran bir harekettir. yani siyahi kici istiyosan idealdir. genelde spor salonunda barda agirlikla yapildiginda 1 haftada bile etkisini gorursun ama bunyeden bunyeye farkeder tabi. agriya gelirsek o hamliktan gecer bir sure sonra

    0|0
    0|0
    • ağırlık kaldırarak yapmıyorum

    • Boylede ise yarar ki agridan hissedersin acitmiyosa ise yaramiyodur

    • of hemde nasıl acıyo ama yürümeye calıştıgımda ssdece

  • bnde 1 hafta önce basladın yaprım..1 gün 2. gün belki inanmıcan ama bırak yürümeyi ayaga kalkamıyodum.. sızlıyodu heryerimm merdiven falan cıkamıyodum cok kötüydü bıraktım bnde

    0|0
    0|0
    • ama bazıları 10. gğnde incelmeye başladı bacaklarım dıyo

    • bu squat bacak inceltmiyoki.. popyu sıkılastırıp şekil verdiriyo dye biliyom

    • hayır herseye faydası varmış ayrıca yag yakkımınıda hızlandırıyo

  • Hamlıktandır o açılırsın zamanla çok zor geliyorsa hafif hafif yap aralar falan vererek

    0|1
    0|0
    • sence bu progrsam işe yararmı

    • Hepsini Göster
    • hayır yanı burdakı gıbı yapsam

    • Bende onu diyorum canım evet yarar ama yanında dikkat etmen gereken başka şeylerde var onlarla birlikte yarar :)

Yükleniyor...