Hey millet günaydıın, nasılsınız, havalar nasıl, haliniz nasıl?

selam arkadaşlar,herkeze günaydın,biraz geç bir günaydın oldu ama olsun:)inş herkez iyidir sağlığınız,ruh haliniz,ben yine harikayım içim neşe dolu herkeze güzel neşeli günler diliyorumm


0|0
1032

En İyi Kız Görüşü

  • havalar soğuk bizde kış erken gelcek herhalde :/

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 32

  • Allah şükür

    1|0
    0|0
  • muhteşem güzel bir hava var herşey yolunda merak etme ;P

    1|0
    0|0
  • günaydın iyi geceler saat şuan 01:00 herkese iyiuykular iyisabahlar :)

    1|0
    0|0
  • Teşekkürler iyiyim çok şükür.

    1|0
    0|0
  • çalışıyoruz soğuk havaya rağmen

    1|0
    0|0
  • Teşekkürler.

    0|0
    0|0
  • Gunaydin sabah metro istasyonunda ici para dolu bir zarf bulmus edasiyla mutlu insan.

    Hastayim vitamin surubum yanmis lastik gibi kokuyo ceketle oturuyorum masmavi gozlerim kan canagi ucte uyudum dokuzda uyandim burnum akiyo 10lu selpaga 50 kurus vermeyip 100lu peceteaip pokerface gulusumu yaparak beyin bedava nidalariyla dukkana geldim 4 telefon tamir ettim bir film izledim gune alismaya calisiyorum nesen daim olsun ins.

    0|0
    0|0
  • cok sukur sağlıgımız yerınde sızı sormalı sızınde ıyı ıns :d

    1|0
    0|0
  • biz iyiyiz saol sen neden bu kadar neşelisin

    1|0
    0|0
  • Aleykümselam iyiyim sağ ol. Teşekkürler. Sabah sabah bir ricam olacak senden:)

    Herkes kelimesinin doğru yazılışı benim yazdığım gibi hassasiyet gösterirseniz memnun olurum. Biraz takıntılıyım da herkes kelimesi için şimdiden anlayışınız için teşekkürler:)

    0|0
    0|0
    • ne gibi anlamadımki:)eğer elimden geliyosa tabiki yaparım

    • "Herkes" kelimesi "herkez" diye değil "herkes" diye yazılır bunu söylemek istemiştim:) Yinede teşekkürler.

  • Teşekkürler böcük

    Hava güzel güneşli

    Biz güzeliz

    Gözüken senin keyfin gıcır

    e bide böyle güzel bi havada dışarda güzel bi yemek yedim miydiii

    Değmeyin keyfime .D

    Sen bugünü nası geçirmeyi düşünüyosun

    0|0
    0|0
    • ohh valla ne güzel sıralamışsın>:)evdeee

    • Hayattan zevk almayı biliyorum..

      Çık gez dolaş napıcan evde sıkılırsın ki bi yerden sonra..:(

    • yok sıkılmıyorum:)sevgilimle msn de görüşecez ondan hem hava bozuk ev daha zevkli oluyo:)

  • a.selam.. gece yatmak bilmez gece kalkmak bilmez.. güne annemin kalk öglen oldu sesiyle basladım ve o sesi duymak güzeldi.. =) annemde bi gün daha

    0|0
    0|0
  • boş bence o eyer o kızla benim çitti bi amacım yoksa daha neden o kızla duram cinsel acıdan bile doyursa olmaz

    0|0
    0|0
  • Soğuğa aldırmadan, kapı önlerinden donarak sigara içmeye çalışan personellerin çıkardığı buharları izliyorum

    Sence de Dramatik değil mi?

    0|0
    0|0
  • dunden bu yana degisen birsey yok ayniyiz :)

    0|0
    0|0
    • bizdede aynı ama yeni birgün ya yinede güzel:)

    • Hepsini Göster
    • aynen ben yine güzel başadım herkez için inl güzel bir gün olur:)

    • insallah

  • ahaha geçen ayrılıp barışan hemşire değil misin sen :D keyfin yerinde o yüzden belli sevgi kelebeği gibi dolanıyorsun. her daim böyle olur umarım hemşire :DD

    0|0
    0|0
  • Allah neşeni bozmasın , Havada bozuk neşemizde maalesef

    0|0
    0|0
  • Kar yağması donmamız gerekirken güneşli hava var.Artık mevsimler 4 yerine 2 mevsime dönüyor.Uzun kış,uzun yaz,aralıktan mayısa kadar kış havası hazirandan kasıma kadar yaz havası oluyor ilginç.Yoksa 21 kasım an..ı ik.m

    0|0
    0|0
  • Ben de iyiyim saol :) Güne her zamanki gibi, pc başında başladım.Kahvaltı yapmak istiyorum ama bir türlü kalkamadım pc başından..

    0|0
    0|0
  • havalardan mı bilmiyorum kendimi yorgun ve dişim de sızlıyor çürük yok soğuktan mı anlamadım enerjimde yok

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 9

  • ne güzel ne güzel darsı başımıza hayırdır aşıkmı oldun,bende sabah erkeneden kaktım duşumu aldım saçlarmı kuruttum ,maşaya vudum ,en güzel elbiswemi giydim işime geldim,gene başladık yaniii hep aynı

    0|0
    0|0
    • olsun canım çalışıtyosun bir işin var çok güzel,buna birde sevgili eklersen varya gelme keyfime olur valla:)evet canım 5 aydır aşığım belki ondandır bu neşe bu güzellik bilmiyorum:)

  • hep aynı...

    0|0
    0|0
  • Günaydın. İyi başladık güne umarım öylede devam eder.

    0|0
    0|0
  • Günaydın.

    Sıkıcı, sıtresli ve yoğun bir Ankara sabahındayım. Umarım ilerleyen saatler daha çekilebilir olur.

    0|0
    0|0
  • Gune cok sevdigim arkadasimdan gelen mesajindan..berbat ve aglayarak basladim..o cok hasta..halen kendimi kotu hisediom :(

    0|0
    0|0
  • güneşli ama soğuk bir hava

    gayet güzel :)

    0|0
    0|0
  • Gunaydin. Okula gidiyorum yine.

    0|0
    0|0
  • Okula gidiyorum her zamanki gibi nolsun. Sen nasilsin ?

    0|0
    0|0
    • Len soru detayini okumayinca boyle oluyor , yazmis iyiyim diye :D

    • :)))iyiyim yine diyim hadi çok iyi neşeliyimm:))aynı ben gibisin bende soru başlığona göre cevap veriyorum sonra tosluyorum:))

  • hava kapalı, soğuk, darlandım.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...