Dövüş sanatı kalınlaştırımı?

Arkadaşlar dövüş sanatına gitmek istiyorum ama bacaklarım, vücudum falan kalınlaşırmı?


0|0
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Kalinlasir ama spor yapsanda ayni şey

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Shaolin Kung Fu yapıyorum ben bizler iç kasa yönelik çalışırız.

    0|0
    0|0
  • Kalınlaşır

    0|0
    0|0
  • sana bağlı yani çalışmana bağlı

    0|0
    0|0
  • ooo hemde nasıl

    0|0
    0|0
  • Çok degil branşa göre degisir

    0|0
    0|0
  • alakası yok fazla bir kalınlaşma söz konusu olamaz , ama tabiki zayıf görünümünü silebilirsin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Kas olur kalinlasmaz

    0|0
    0|0
  • ya ben gidiyorum bir yan etkisini görmedim ama ben zaten kalıplıyım belki ondandır :d

    0|0
    0|0
  • hımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    0|0
    0|0
Yükleniyor...