Diyelim bir kızdan hoşlanıyorsunuz ve kız çok durgun belli morali bir şeye bozulmuş, ne yaparsınız?

1-beyler diyelim bir kızdan hoşlanıyorsunuz ve kız çok durgun belli moreli bir şeye bozulmuş ne yaparsınız konuşur musunuz ama pek muhabetiniz yok meraba meraba yani

2-durduk yere bir kızın ağlaması hakkında ne düşünürsünüz yoksa hiç umrunuzda olmaz mı


0|0
0|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Olur tabi.Bu ülkede bizim gibi cesur erkeklere bile zarar verebiliyorlarsa bir şekilde,o kız masum ve korunmasızdır.İsterse beni sevmesin,iyi biri olsun konuşurum onunla ve bütün kalbimle etrafını çevrelerim.

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • 1. mutlaka moral vermeye çalışırım. meraba meraba olsada.

    2. tanımadığım bi bayan dahi ağlıyo olsa, biyerlerden selpak bulur veririm. destek olmaya çalışırım. genelde sonuçları pis oluyo. hakaretler felan. sapık muamelesi görmek cabası. ama yapcak bişey yok. bayanlar bi başlayınca ağlamaya durdurabilene aşkolsun.

    0|0
    0|0
  • kızın ağlaması üzer insanı.tanı veya tanıma.otobüsde falan çok denk gelirim ağlayan kıza.tanımadığın kıza neyin var demek de üff sanane be slk gibi cevap vermelerinden çekindiğimizden yaptığımız bişey değil :D

    0|0
    0|0
  • teselli eder gerekirse güzel bir gece yaşatmayı teklif ederim, çekici bir kadınsa bu benim için de eğlenceli bir gece olacaktır. kimi zaman bu seksle olur kimi zaman da bir şişi karadut şarabı ve saatlerce süren sohbetle

    0|0
    0|0
  • bir kere sorunun ne olduğu sorulur anlatmazsa üsteleme yapılmaz.

    durduk yere ağlamıyordur. çok gereksiz ve saçma bir nedeni vardır. yinede kayıtsız kalamam

    0|0
    0|0
  • 1-Muhabbetim yoksa utanırım gitmem.

    2-Muhabbetim olmadığı için merak ederim ama gitmem :)

    0|0
    0|0
  • bağzı kızlar var önünden kedi geçse ağlıyo onlarla işim olmazda normal bi kız ağlıyosa kimsede yoksa bi gider sorarım varmı yapabileceğim bişey diye hepimiz insanız sonuçta

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...