Kızların gerçek yüzü......

Bu site bana kızların gerçek yüzünü gösterdi. Kızların erkekleri tavlamak için uğraştıklarını hayatta tahmin edemezdim. :D

Kızlardan beklemediğiniz başka şeyler duydunuz mu erkekler, Peki kızlar siz ne diyorsunuz bu konu hakkında...


0|0
10|7

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 9

  • Çok sert.

    0|0
    0|0
  • Hadi canım sende.

    0|0
    0|0
  • ya bende gerçek yüzümü gösterdim ama somut anlamda yanii.. o kızınn resmine bakıp sresim sana mıa it mesajları sıktı yaa ondan .DD ewt bu konuda düşüncem şu herşey iki yüzlüdür...

    0|0
    0|0
    • Allahtan senin resmin değilmiş :)

  • marsdan mi?

    0|1
    0|0
  • Bunu bu siteden öğrendiysen cidden üzüldüm durumuna.

    4|0
    0|0
    • vav güzel cevaptı, yani benimde, benden hoşlandığını bildiğim kızlar oldu, ama bana sevgilerini bir türlü gösteremediler, ama bu sitede farklı şeyler duyuyorum ve kendime kızıyorum, en azından ben de beni seven birisini sevebilirdim.

    • Öyle, seven var sevmeyen var yarabandı olarak kullanan var parası için çıkan var. Var da var yani.

    • Çok ağır bir yorum oldu

  • benn soklar gecırdımm hemcınslerımın yaptıkların ayorumlarına ınannamadım ya neler ogrendım 500 tane ılışkı yasamıs gbı bılgıye sahıbım şu anda ee erkelreden de cok sey ogrendım hepsnden Allah razı olsun :D

    0|0
    0|0
    • Ama benden bişey öğrenemiceksiniz :D

  • Buz dağı gibiyiz, sadece suyun yüzeyinde kalanları görüyorsunuz ,)

    1|0
    0|0
    • O buz yakında eriri ;)

    • Hepsini Göster
    • Bilmiyorum

    • Tabi tabi :)

  • 0|0
    0|0
    • bu link de neyin nesi, bir açıklık lütfen

  • senin niye yoğ demi:/

    0|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Ayrıca kızlar işiyor, sıçıyor ve osuruyorlar. Çok şaşırtıcı gelecek ama bunar da gerçek.

    0|0
    0|0
  • Bir tane bilgi edindin (o da yarım yamalak) sanki ölümsüzlük iksirini bulmuş gibisin. o_O

    0|0
    0|1
  • haci takma kafanı böyle şeylere kızlarıda kafanda çok büyütüp kusursuz görme ...unutma onlar her zaman kadındır bunu bilerek hareket edersen tehlikeye düşmezssin :))

    0|0
    0|0
  • Kızların şeytandan farkı yok bişeyi istediler mi takıntı haline getirir yine onun peşinden koşarlar, biraz sorunlular :)

    0|0
    0|0
  • Herkesin dürüst cevaplar verdiğini düşünürsek evet benim de öğrendiğim bir çok şey oldu ancak unutmamak da lazım burası internet ortamı ve insan olduğu gibi değilde olmak istediği gibi biri olarak da davranıp cevap yazıyor olabilir.

    0|0
    0|0
  • Sana günaydın diyorum.

    0|0
    0|0
  • Sen buranın kızlarına ne bakıyorsun Türkiyenin çeşit illerinden olan tek tük kızlar işte neyse ayrıntıya girmeyim :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...