İlluminati, Masonluk hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar kısaca Masonların kendisini tüm dünya insanlarını din, dil etnik köken ayırmadan dostluk barış altında toplamak için tanımladıklarını biliyoruz. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?


0|0
6|5

En İyi Erkek Görüşü

  • aslında dünyada insanların tek başlarına %100 başarıyı yakalayabileceğine asla inanmam çünkü bana göre ülkeleri yöneten ve hatta dünyayı yöneten gizli güçler var çok zeki insanlardan oluşan topluluklar dünyayı yöneten bu güçler dengenin bozulduğunu hisetiği anda yani kendilerine rakip çıkacağını anladıkları anda dünya savaşları başlatıyorlar ve savaşta güçsüz düşmüş insanları kontrol etmek çok kolay oluyor ve denge kuruluyor bunun gibi birçok şey var bence ama mantıklarını tam olarak daha çözmüş diilim bazen düşünmekten kafayı yeme seviyesinede gelsem biyerlerde tıkanıp kalıyor

    1|0
    0|0
    • evet bu toplulukların da genelde yahudiler olduğu söylenir çünkü dikkat edersen dünyada büyük şirketlerin sahipleri yahudilerdir

    • Hepsini Göster
    • her an büyük şeyler oluyor zaten anlamak çok zor çok fazla bilgi birikimi gerekiyor güvenilir kaynaklar bulmaya çalışıyorum ama oda oldukça zor

    • sadece bılmemızı ıstedıklerı seylerı buluruzo kadar :) maalesef herhabgı bır kaynak yok tıkanıp aklıyor cok arıyorum tarıyorum ama yok

Kızlar Ne Diyor 6

  • Başıboşların çıkardığı bir düzmece oyunundan başka bir şey değil ~

    0|0
    0|0
  • :( kotu biriyim diye beni aralarina almiyorlar

    0|0
    0|0
  • Başlığınla konu çok farklı yorum yapamadım kaldım öyle.

    0|0
    0|0
    • hangısıne ıstıyorsan ona cevap ver o zaman ;)

    • İİluminati tüm dünyayı etkisine almaya baslamış bir akım ve artık çok belli bi şekilde simgeleri ortada uçuşuyo.. Yanlış şeytana tapılır mı ya

    • dedıgın sembollere hıc baktınmı Masonların sembollerıyle arasındakı ılıskı yada benzerlıkler falan ? dıkkatını cekmedımı? baslıkla konu arasındakı farkıda anlayabıleceksın boylece

  • hiç bir topluluktan hoşlanmam...

    0|0
    0|0
  • İlluminati ile masonluk farklı birşey.

    0|0
    0|0
  • Ben mı cok cahilim o ney ya :D

    0|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • pardon da dostluk barıs olduguna emın mısın?

    0|1
    0|0
    • kendılerını tanımlamalarını soyledım sadece o tur seyler ıste; hayat boyu suren bir; olgunlasma, erdem sahibi olma, bilim yolunda isigi arama ve herkesin esit olarak tek cati altinda elit, mutlu ve kaliteli olarak yasamasini amaclayan bu yolda egiten bir okuldur denıyor masonluga

    • Hepsini Göster
    • :) Masonları temızlemek mı? :) nasıl bır guc bunu yapabılırkı sence :) ulkemızde bıle komutanlar devlet adamları polıs, basın v.b. hangı kurumu ararsan ara heryerın ıcındeler oyle bır guc yok onlar oynatacak bız oynıyacagız yapıcak bısey yok :D

    • zaten benmkı utopyaydı farkındaysan boyle br eylemde olusumda yok yazıyrm :D cunku mumkun degıl dedıgın gıbı

  • tanrı hepimizi korusun :)

    0|0
    0|0
  • skiminati diyorum.

    0|0
    0|0
  • Solaryum yanığı tenin hoş değil.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...