3 gundur evde squat yapmaya basladim ust bacagim yapar yapmaz agrimaya basladi bile. gunde kac defa yapilmali bilen varsa yardim etsn?


3 gundur evde squat yapmaya basladim ust bacagim yapar yapmaz agrimaya basladi bile. gunde kac defa yapilmali bilen varsa yardim etsn?

Bilen varsa soylesin lutfenn bir şey


0|0
5|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Isinmada yapmamalisin yeni basladiysan 3 × 10 yap

    0|0
    0|0
    • Nasil yapmalıyım ısınma falan yarari olurmu bu konuda bilgiliysen aydinlatirmisin beni

    • Hepsini Göster
    • Cok agar olur senin icin yeni asladiysan 15× 3 le basla kaslarini vucudunu alistir hem cabuk sıkılir hem kaslarina zarar verirsin nasil yapiyorsun ayak parmaklarin ilerimi bakiyor

    • Tam dogru sekilde yapiyorum duz bakiyorum eller onde havada kalca disariya yani gösterilen sekilde

Erkekler Ne Diyor 6

  • zamanla alışırsın

    0|0
    0|0
  • Pas tutmuşsun , acı yok roccky

    0|0
    0|0
  • Ağrıdığı zaman azalt kasların alışık olmadığı için zarar görür ağrısı geçince yeniden başla

    0|0
    0|0
  • Hamlamadan dolayi devam et

    0|0
    0|0
  • Pazartesi çarşamba cuma yap o ağrılar geçicek 2 haftaya ilk başladığında öyle olur :)

    0|0
    0|0
    • Faydasini gorur muyum?

    • Hepsini Göster
    • Squatı agırlıkla yapın eğer alabiliyorsanız mesela iki tane 5 kilo damb8l alin ilk iki hafya 2set 12 tekrar yapın sonra ki haftalarda a 3 set 12 tekrar ağırlığı arttırarak güzel bir beslenme programıyla sıkılaşırsiniz korkmayin erkekler gibi kas yapamazsiniz zaten kolay kolay :)

    • Tesekkurler. :)

  • Evde gotu gobegi salanlar bir kerede yapınca olur öyle her gün artırarak yapılmalı sayı çok artarsa ağırlıkla yapılmalı

    0|0
    0|0
    • Gotum gobegim sarkmamis fizigim gayet normal ama neden daha iyisi olmasn ki dimi? :)

    • Sarkmış demedim o düzenli spor yapıp bir kerede yapanlar için dedim 1 ay hiç kıpırdamayıp günde her gün 50 squat yaparsan hem faydası olmaz hem felç kalırsın

Kızlar Ne Diyor 5

  • Alisirsin ilk yaptigin icin agriyor

    0|0
    0|0
  • heheh ben de sakattim kac gundur
    alisirsin gecer

    0|0
    0|0
    • Evet ya merdiven cikiyom agriyo ustelik sabki sertlesmeye basladi ust kisim. Sen memnun musun beslenmeni ne ile yapiyon?

  • O ne ise yariyor benim kollarimi sikilastirmam lazim banada faydali olur mu

    0|0
    0|0
  • Bende de oldu. Pes ettim valla

    0|0
    0|0
  • Liste var "squat challenge" diye, 30 gunde kac defa yapmani gosteriyor. google'a sor cikar zaten

    0|0
    0|0
Yükleniyor...