Yazlığa kadar yüzsem?

Arkadaşlar yazlığa gidene kadar bizim aşağıda havuz var orada yüzerek kilo vermeyi düşünüyorum. Hemen kilo veren yapım var. Boy 1.76 kilo 70. Şimdi karbonhidrat çikolata Sıfır ve protein ağırlıklı besleneceğim yani diyet yapacağım. 1,5 hafta boyunca her gün 1-1,5 saat yüzsem ne kadar kilo veririm?


0|0
6|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Ya :D :D gerçekten kafanıza hayranım.
    Tüm yıl boyunca otur arkadaşlarla tost ye kafelerden kafelere gez toz akşam yemekleri göm sonra yaz gelince ''günde 5 saat koşsam ne kadar kilo verebilirim'' diyorlar abi ya :D

    0|0
    0|0
    • Sen ne diyorsun? Boş konuşma.

    • Hepsini Göster
    • Dediklerimi uygularsan faydasını göreceksin, limonlu suyu öneriyorlar ancak uzun süre değil bir ay içip bir ay bırakmak gerekiyormuş. Fazla zorlamanın anlamı yok yani. Yürüyüşü sevmelisin.

    • Çok teşekkür ederim

Erkekler Ne Diyor 9

  • Kilo vermeye bu kadar kafanı takmamalısın. Sağlıklı olmak daha önemli. Vücudunun fabrika ayarları ile oynamamalısın. :)

    0|0
    0|0
    • Ben fabrika ayarlarına dönmek istiyorum :) gereksiz Uygulamaları atacağım sadece

    • Hepsini Göster
    • Yazarım :)

    • heyecanla bekliyoruz. :)

  • 2-3 kilo verirsin sanırım

    0|0
    0|0
  • en fazla 1.5 kilo verirsin

    0|0
    0|0
  • Yarım kilo

    0|0
    0|0
  • Fazla kilo vermene gerek yok bence 5 kilo verirsin ozmana kadar

    0|0
    0|0
  • 3 kilo

    0|0
    0|0
  • Öyle de yap evde de yapablecegn hareketler var

    0|0
    0|0
  • Hızlı kılo vermenın bı avantajı yok kı hadı 2 kg ver max onun dısında su kaybı yasarsın

    0|0
    0|0
  • 5 kilo verirsin gene

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • 5 kilo verirsin canim

    0|0
    0|0
  • Boyun için 55 kilo idealdir. Hepsinden ye, karbonhidrat diye ayrım yapma mühim olan azar azar yemek. Çikolota yeme eğer hedefin ciddiyse. Yüzerek atletik bir bedenin olabilir bu fırsatı iyi değerlendir dediğin zamanlarda yüzersen bir ayda 6-7 kilo rahat verirsin her şey sende bitiyor.

    0|0
    0|0
    • Evet çikolata kaç haftadır yemiyorum ve benim için çok zor :( çok teşekkür ederim canım yorumun için

  • soruyu ilk okuduğumda yazlığa yüzerek gideceğini düşündüm bir an :D

    0|0
    0|0
    • Hahah bilerek öyle yaptım dikkat çeksin diye :D

  • Ben inanıyorum sana sen yaparsın.

    0|0
    0|0
  • Metabolizmana bağlı

    0|0
    0|0
  • 1 kilo verirsin

    0|0
    0|0
    • Hemen kilo veren yapım var amaa

Yükleniyor...