Bir gün umursamaz davranıyo bir gün onun her şeyi benmişim gibi. Neden böyle olabilir?

Şu an 4 aydır bi birlikteliğim var kendisiyle netten tanıştım daha görüşmedik.Ben bikaç hafta önce falan tartışırken mümkünse görüşmeyelim dedim.Ayrılalım deseydin daha iyiydi dedi bana.Laf sokarak söylediğim için çok zoruna gitmiş.Neyse sonra içti biraz o gün,bana nolur beni bırakma falan dedi.Ama sonra bana soğuduğunu ayrılmak istediğini söyledi.Benim ayrılmayalım falan diyeceğimi bildiğinden mi yapıyor acaba yoksa diye düşünmeye başladım.Hem kesin seni bırakmıcam yemin ederim,errrkek sözü diyor hatta.Sonra ayrılalım diyor bana birden.Hiç terkedilmemiş biri olduğunu söyledi ilk defa ben onu terketmeye kalkıştım.Sürekli çok canım yandı falan dedi bana.Bi gün umursamaz davranıyo bi gün onun herşeyi benmişim gibi.Neden böyle olabilir bi erkek anlamıyorum..


0|0
4|6

En İyi Erkek Görüşü

  • netten tanışıyorsunuz 4 ay görüşmüyorsunuz ayrılık için yeterince iyi bir neden..

    0|0
    0|0
    • İzmirde kendisi aynı ilde değiliz maalesef .Hem biraz tanımak lazım görüşmek için.

    • Hepsini Göster
    • sana başarılar dilerim :) ama sakın tedbiri elden bırakma ;)

    • Teşekkür ederim..

Erkekler Ne Diyor 5

  • nasılsa netten tanıstık daha birbirimizi görmedk bile gbisinden düşünüyodur o yuzdn öyle rahat ve dengesiz takılıyodur.Ayrılmayalım flan dediği anda kendini yalnız hissettiği en aznından biriyle konustugunda ona iyi geldiği içindir .Sözlere flanda fazla güvenme benden söylemesi hiç bi geçerliliği yok o sözlerin en ufak bi tartısmada bütün sözler birden uçar gider ;)

    0|0
    0|0
    • Ben de biraz öyle düşünüyorum aslında.Yoksa beni takmıcak falan ben katlanamam bunlara buluşmak için sabrediyorum..:)

  • bence o sana ayak yapıyor fazla üzerine düşmüyor hani şımarmasın diye o aslında seni kaybetmek istemiyor ama anlattığın kadarıylada kararsız birine benziyor dikkatli ol bence...

    0|0
    0|0
    • Bana da öyle geliyor,yoksa aslında çok ilgili romantik sevgisini kilometrelerce öteden hissediyorum.tek sorun işte bazen soğuk olması.

    • ya ama netten olan aşklar genelde uzun sürmüyo ama bide hiç yanyana gelmemişsin galiba yakın olmadıkdan sonra ne kdr konuşursanız konuşun boş bence onun da nedenı var...

    • Benim için istanbula okumaya gelecek ama, yani seneye yanımda olucak her zaman..Hem görüştükten sonra bana ayda 1 hatta 2 kez bile gelirim dedi..Özlemek,beklemek zor ama sabrederiz diye düşünüyoruz..

  • netten aşka pek güvenmedigimden bilmemki ne desem :))

    0|0
    0|0
    • Netten tanışıp evlenenler var önyargılı davranmamak gerek :)

    • Hepsini Göster
    • hadi bakalım kolay gelsin o zaman ne diyeyim :)

    • teşekkür ederim :)

  • buluşmanız lazım artık

    0|0
    0|0
  • buluşun siz artık

    0|0
    0|0
    • Önümüzdeki cumartesi buluşucaz.

Kızlar Ne Diyor 4

  • hareketleri tutarsız erkeklerden uzak durmak lazım. erkek dediğin ne dediğini ne yaptığını bilmeli. bu özellik kızlara özel ;D bence hiç görüşmemişken bi bağ oluşmamışken bırak.

    0|0
    0|0
    • Benim için nerdeyse herşeyi yapıcak bi eski sevgilim var ama o umrumda değil.Yani şu anki sevgilime çok aşığım bırakamam.Napmam lazım o böyle diye ben de mi onun gibi olsam..

    • Hepsini Göster
    • Evet bu konuda çok gurursuz açıkçası vazgeçer umarım.

    • vazgeçecektir :)

  • ego ego ego.. ayrılcam derse bi gün yine, sakın ağlama zırlama.

    0|0
    0|0
    • Biraz öyle maalesef kendini çok fazla düşünüyor , ilişkimize zarar veriyor bu..

  • Bu kadar kapris çekilmez :D

    0|0
    0|0
    • Ben de çok tripçiyim ama bunu da gözönüne alalım :D

    • Kızlar zaten oyle olur ama erkek olunca çekilmez sen hıc taviz verme bence

    • Ona göre öyle değil işte.Bundan önceki sevgilileri hep üstüne düşen tiplermiş ilgi hep ondaymış yani ilişkide.Şimdi benim gibisine denk geldi işte ikimiz de ilgi kendimizde olsun istiyoruz.

  • Görüşmediniz hiç ? Peki birbirinizi gördünüzmü ?

    0|0
    0|0
    • Görüşmedik.Evet gördük resimlerden..

Yükleniyor...