Sevdiğiniz eşiniz nişanlınız yakınınızda değilse..neler yapardınız?

Bayanlara soruyorum..dürüst cevaplayın lütfen..

derdiniz başınızdan aşkın..herkes üstünüze geliyor..aile içi yada çevrede sürekli tartışma dirdir sizinde adınız geçiyor..hayalini kurduğunuz şeyler yada planlarınızı ailenizden sevdiğiniz biri istemeyerekte olsa taş koyuyo engel oluyo..ama bir başka yolla planınıza hayalinize devam edeceksiniz..bu olanlar yaşanırken ve planınıza ilerlerken..sevdiğiniz eşiniz nişanlınız yakınınızda değilse..neler yapardınız..

moraliniz bozuk olduğu için uzak dururdunuz

derdinizden sevdiğinizi düşünemezdiniz

ondan soğurdunuz

agresif davranırdınız

onun gibi şeyler...cevapı önce bi düşünün sonra söyleyin ltfn


0|0
7|0

En İyi Kız Görüşü

  • ben telefon eder eder anlatırım ona da anlatmayım da ne yapayım ..ama bu durum ona olan sevgimi etkilemez . o başka bu başka .

    0|0
    0|0
    • tm anlatıyosun..burda sorun yok zaten.sınırlı uzgun ve moralın bozuk herseyden nem kapıyorsun..ne oldu nasıl oldu dıye 1 kere bıle sordugumda ustume gelme dıyor..gelmıyorum soru soruyorum sadece dıyorum..cenen dustu dıyor..bunun gıbı soguk agresıf...:(

    • Hepsini Göster
    • biraz daha zaman ver bakalım :( üzüldüm senin adına . değer veriyorsun belli ki buralardan bile sorup çare aradığına göre .inşallah oda farkına varır da düzelir bişeyler

    • burdan sormamın amacı cevremde byn yok onun yasıtında.. oyuzden..ayrdıgınız vakıt ıcın teşekkürr edrım..saygılarla

Kızlar Ne Diyor 6

  • Onu yanımda isterdim ya ben giderdim ya o gelirdi . Gelmezse olmaz o iş zaten

    0|0
    0|0
    • sartlar yanyana gelmeye el vermıyorsa ? sorun Bız degılız..sorun kendı cevresı ve aılesı..uzuluyor sınırlenıyor hastalanıyor..banada agresıf ve soguk

    • Hepsini Göster
    • insan bazen istese de gidemiyor tayin çıkmıyor vs...:((((

    • aynen meleklersehrınden..elımızden bıse gelmıyor hersey zamanında guzel..herkesın hakkında hyrlısı

  • Önce planlarımı kafamda oturtup evden ayrılırdım ki ben bunları yaşadım ve yaptım

    Sevgili bunlar olurken yanımda bile değilse de hayatımda geçici olduğunu ve bana göre biri olmadığını düşünürdüm ona göre de plan yapmazdım. Zamanla araya mesafe giriyor soğuyorsun bitiyor bir şekilde zaten. Aynen böylede yaptım pişmanda değilim.

    0|0
    0|0
    • yan yana olmak ıcınde o bekletıyo..ılıskı mesafesı yok..ayrı sehırlerdeyız

    • hayallerinin peşinden git arkadaşım çünkü onunda belli bir yaşı var tren kaçınca ahlvarsın vahlarsın ama nafile...

    • teşekkürr edrım dusuncelerınızı paylastınız ve vakıt ayrdıgnız ıcın..

  • ya benım moralim bozuk olurdu ona yansıtmamaya çalışıyordum ama bi şekılde yansıyo ve tahammülsüzlük oluyordu bende agresifleşiyordum

    0|0
    0|0
    • ınsan bırbırını tanıyınca hıc bısey anlatmasada anlıyor..bende hıssettım olaylar basladıgında bıseyın var dedım yok dedı..ıkı uc seferden sonra anlattı..konusurken agresıf her kelımeden tartısma cıkarıyor

    • Hepsini Göster
    • yok dertlerimle sürekli ilgileniyor onun o halini seviyorum. işte bazen çok ilgi bunaltıyor yerinde ve dengeli olmalı

    • anladım..teşekkürr edrım yorum ve ayrdıgınız vakıt ıcın.

  • mesafeyse kastın telefon vs..ile sıkmadan destek olmasını beklerdım yani limanım olsun isterdim

    0|0
    0|0
    • bu destek tam anlamıyla gerceklesıyor..ama hala buzdagı !..uzuluyor sınırlenıyor benımde onlardan kalır yanım olmadıgını soyluyor..benden hayattan bıktım dıyor ne kadar pozıtıf olursam olayım..

  • tam o dediğin şeyi yaşadm.yalnızlık o noktada çok zor:( ben onsuz devam etmeyi seçtim çünkü uzak olmak onun seçimiydi..

    0|0
    0|0
    • cok sukur oyle bı dusuncem yok.aksıne yakın davranıyorum..o sorunlar ıcınde allak bullak oldu banada yansıtıyor ben elımden gelenı yapıyorum herseye bır kulp takıyor sasırdım onu anlatmaya calısıyorum.

    • eger uzak olmaya mecbursanız yapıcak bsey yok tabii..

    • aynen.teşekkürr yorum ve vakıt ayırdıgınız ıcın

  • İnsanı bu tür olay çok etkiler kişi içine kapanır. Ve ilişkiyi bitirmek ister iki tarafada zarar vermek istemez ama bitsin ister çünkü herşeyden bunalır yalnız kalmak daha cazip gelir. ben böyle düşünüyorum.

    0|0
    0|0
    • ılıskı bıtırmek gıbı bır dusunce yada bahıs olmadı.sadece sogukluk agresıflık soz konusu

    • Hepsini Göster
    • oyle yapıyorum.ama bu seferde tuhaf davranıyormusum cunku hep pozıtıf davrandım askım canım dıye baslamayan tek kelıme etmedım..sabır dedım beklıyorum..

    • aşkm canım diye hitap et yine sen sadece çok yazma mesaj, çok arama . sabret sıkıntıları düzelsin o başlar konuşmaya

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...