Kapat

O günün akşamı beni 2 kere tanımadığım bir numara aramış. O mudur?

arkadaşlar ya benim hoşlandığım bi çocuk var bu çocuk benim numaramı istedi bende verdim ama çocuğun numarasını almadım aptallık ya o günün akşamı beni 2 kere tanımadığım bi numara aramış bugunde aradı bende aradım bi kadın çıktı kadın ben seni aramadım falan dedi 50 li yaşlarında bi kadındı acaba o annesinden falan mı aradı off çok sinir bi durum sizce o mudur?

Kafayı yicem ya o mu değil mi ?


0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • kızım erkek numarasını verir isterseniz beni çaldırın ben szi ararım diye ne oldu size evde mi kaldınız ?

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 3

  • züğürt bir çocuk annesinden arıyo :DD:D ama cok güldüm ya

    1|2
    0|0
  • kontörü yoktur annesinin telefonundan aramıştır :))

    0|0
    0|1
  • Hemen telaş yapma bugun trip atamasan da yarın alır yarın triplere başlarsın

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...