Kime gidersiniz canınız çok sıkkın olduğnda sizi en çok sevene mi sizin en çok sevdiğinize mi ?

soru açık ve ne t ? :)) siz kime gidersiniz canınız çok yandığın da ?


0|0
14|24

En İyi Kız Görüşü

  • Sevdiğime gitmek isterim,kapısı kapalıdır belki bana diye vazgeçerim;kendimi beni sevenin yanında bulurum sonra...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 24

  • Yalnız kalırım ve çok sakin bir yere gider saatlerce konuşmadan otururum çevredeki sesleri dinlerim, kendimi dinlerim... O zaman insan bir şeylerin farkına varıyor.

    0|0
    0|0
    • ama biriyle paylaşınca bence insan daha çok rahatlıyo tavsiye ederm ama kaliteli ve anla-yışlı olması şartyla :)

    • Paylaşamıyorum kimseyle :)

  • canım çok sıkıldığında kimsenin yanına gitmem... tek başıma sakin bir güzergahta yürüyüş yaparım...

    0|0
    0|0
  • Bir tek anneme giderim.. oradan daha güvenilir bir liman yok hayatta..onun kucağındaaa unutum her şeyiiii... bebek gibi olurum ...o benim en güvendiğim şahşiyet nede olsa canımanacımmm

    2|0
    0|1
  • çekemem kimseyi.

    0|0
    0|0
    • neden hayrdr dertli gbisn ?

    • Hepsini Göster
    • peki elizecim, seni sağ bırakacağım, efsanemi yayman için :D

    • :D çok incesin

  • Canım sıkkın olduğunda abdest alıp hayatta en çok sevdiğimin yanına gidiyorum sevgili ile dertlerşiyorum sende aynısını yap çok rahatlıyor insan..

    1|1
    0|0
  • Beni en çok sevene giderim. Benim en sevdiğim farklı biriyse beni çekmez.

    0|0
    0|0
  • tek takılırım canım sıkkınken ama kimsenin olmadığı bir yere gider müzik açarım ve bir dal sigara tamam işte ama seçim hakkım olsa sevdiğime giderdim onun gözleri yüreğimin komutanı

    0|0
    0|0
    • sigara cız yapar seni sen sevdiğine gt en iisi :D

    • Hepsini Göster
    • bende sonlarda çok belli ettm ve kaybettm ii edersn belli etmemekle valla

    • belli etmek istiyorum hiç açılmadım ve öğrendi sevdiğimi başkasından sonra yanımdan geçmedi ve sonra geçmeye başladı bilmiyorum ne biliyim yaaa

  • Hem sevdigim hemde gercekteb durust olup bana yanlislarimi dogrularimi soyleyecek birine.

    0|0
    0|0
    • mantıklı senden olr :))

    • Sadece icini dokup rahatlamaksa amac hic tanimadigin birylede konusabilirsin. Hatta icini dokmek icin en iyisi hic tanimadigin biri. Ama amac canini sıkan seyin karsisinda dogrumu yanlis mi yaptigini yada ne yapacagini ogrenmek icin durust ve gerektiginde yanlisini yuzune vuracak biri lazim.

  • Genelde alkole kosarim bilmiyorum gerçekten beni seviyor mu. Ama her mutsuz oldugumda yanımda sanırım bu yeterli.

    0|0
    0|0
  • sizi sevene git unutma seni her zaman mutlu etmek için çok çabalar ama seni sevene giderse sen onu mutlu etmek zorundasın ... acık bu

    0|0
    0|0
    • katılıyrm sana :))

    • Hepsini Göster
    • tamam gruplaşa takıl o zaman :))

    • :) öyle yapıyorum zaten

  • giderim boy aynasına kendimle konuşurum.. henüz öyle benim dertlerimi anlayacak çözebilecek bir kişiliğe rastlamadım.

    0|0
    1|0
  • Dağa çıkarım.. Kendi vicdanımla baş başa kalmak için..

    1|0
    0|0
  • bana en çok değer verene giderim

    0|0
    0|0
    • neden peki ?

    • neden olacak karşılık beklemeden beni olduğum gibi seven tek insan annemdir

      ben onun ilk gözağrıyım

      bende gözümü açtığımda ilk o vardı


      başka birşeye hüzünlense bile bana sarılır onun hakkını asla ödeyemem ona layık evlat olabilmek için elimden geleni yapıyorum

  • yatağıma :)

    0|0
    0|0
  • yola çıkarım gidecek belli bir yer yoktur

    0|0
    0|0
  • kendime giderim :) benden başkası anlayamaz çünkü beni...

    0|0
    0|0
    • katılmyrm sana başkalarına da gtmeni tavsiye edrm

    • kime gidersen git dinler dinlemeye ama insan bi süreden sonra sıkılır mesela benim kalbim kırıldığında anlatırım başkasına ama beni en fazla 11 saat dinler ondan sonra sıkılır ama kendi kendime her zaman tartışabilirim bunu :)

  • Kimseye gitmem o durumda.

    0|0
    0|0
  • hiçbirine yalnız kalırım

    0|0
    0|0
  • soruyu anlamadım, tekrar eder misin?

    0|0
    0|0
  • Hiç kimseye giderim.

    0|0
    0|0
  • bnı en cok sevene baktım sonuc olumlu dııl en cok sevdıgıme

    0|0
    0|0
    • insan sevnce başka oluyo ya haklısn aslında :)

    • Hepsini Göster
    • bizde çok şey eksilmş o zaman :))

    • ole deme ya daha neler

  • Her ikisine de gitmem, bana güven veren, beni anlayan birine gitmeyi tercih ederim..

    0|0
    0|0
    • bu ikisininde seni anlamayacağını mı düşnysn yani ?

    • beni en çok seven veya benim en çok sevdiğim kişi, çok iyi bir dinleyici veyahutta beni anlayabilecek birileri değilse ?

  • Beni en çok sevene ? :P

    0|0
    0|0
  • en çok sevene giderim mantıklı olarak

    0|0
    0|0
    • senin sevdiğine gitmek mantısızlık mı olr yani ?

    • Hepsini Göster
    • cevabını biliyosun neden soruyorsun

    • bi siktr git ya

Kızlar Ne Diyor 13

Yükleniyor...