20 kilo fazlam var ölmek istiyorum :( ?

Pilatese gidicem fakat ucuz olan spor salonlari cok kalabalik. Pahali olanlara ise gucum yetmiyor aylik 200 lira. Evde ise yapamam yani cok usengecim :(( boyum 167 kilom 75 :'( diyete basladim dun. Ne yapayim sizce piskolojim cok bozuldu?


0|0
7|9

En İyi Erkek Görüşü

  • vöhehehey sakin ol, diyet demek nedir? diyet demek spor salonlarında herkese verilen basic beslenme programıdır yani ölüm diyeti, diyet ayrı sağlıklı beslenmek ayrıdır, sadece beslenmeni ayarlayarak bile çok sağlıklı güzel bir vücuda sahip olabilirsin ha yanında egzersiz'de yaparsan fevkalâdenin fevkînde olursun, bunun içinde diyetisyenlere saçma sapan ölüm diyetlerine gerek yok, sadece araştırma yapman yeterli;
    protein nedir
    karbonhidrat nedir
    yağ nedir
    lif nedir
    macro besin nasıl ayarlanır
    micro besin nasıl ayarlanır
    yemeklerinde proteini ağırlıklı şekilde tercih et, dediğim gibi eğer egzersiz yaparsan çok iyi duruma gelirsin çünkü vücutta enerjiyi en çok harcayan şeyler kas'ların,"youtube" de neredeyse 10 dakikalık bir squat egzersizi var tavsiye ederim birazda tekrarları arttırırsan nabzın epeyce yükselir yağ yakımına başlarsın.
    ne kadar çok tekrar okadar yağ ve su atımı.
    unutma vücuttan yağ'lar dışkılarla vesairelerle çıkmaz karbondioksit ve su (ter) olarak çıkar, vücut termojenik bir şekilde çalışır ona sadece istediklerini vermen yeterli hatun, sıkma canını ben buradayım.

    0|0
    0|0
    • Tesekkur ederim ben spor salonuna gidicem fakat cok utaniyoryum ve cekiniyorum ne yapmam lazim :(

    • Hepsini Göster
    • düşüncelerini değiştir hatun, hiç kimse senin için yaşamıyo sende hiç kimse için yaşamıyosun, yapacakların senin yaşam hayat kaliteni arttıracak, bir başkasının değil, git ve yont kendini.

    • Peki tesekkur ederim

Erkekler Ne Diyor 8

  • bana bal bir soz ver 4 ay sadece 4 ay aksamlari yeme ve spor yap :)

    1|0
    0|0
    • Aksam yemelerimi biraktim abur cuburu biraktim. Sporu da yapamiyorum ya tek basima :( sporsuz da kilo verme sarkmalara yol aciyor zaten vucudum sarkik :((

    • Hepsini Göster
    • Spor salonuna gitmeye de utaniyorum ya :?

    • o sıkinti herkezde var biraz dus sonra gidersin motive olursun

  • Bncede öl

    0|0
    1|0
  • Kımse sana bakmıyor spor salonunda saçmalama ya

    0|0
    0|0
  • ölme

    0|0
    0|0
  • yağ şeker ve hamur işinden uzak dur sebze ve meyveye ağırlık ver günde 2-3 öğpün değil 5-6 öğün olarak ye ama her öğün az ye sık sık ye mantığını uygula

    0|0
    0|0
    • Hepsini uyguladim gecen yaz. Fakat sarkmalarim daha cok oldu cunku spor yaomadim hic

    • evde ufak sporlar yapabilirsin bir sürü jimnastik kanalları mevcut ayrıca sarkan bölgeler için internette ne tür sporlar yapabileceğinide araştırabilirsin

  • 0|0
    0|0
  • Siz spor yapmamak ve diyeti bozmak için bahane arıyorsunuz. Spor yapmak isteyen herkes spor yapar.

    0|0
    0|0
  • Az ye günlük hızlı ve tempolu yürüyüş yap 1 saat. Sağa sola para dökmeye gerek yok

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • O öyle bu böyle hep bahanen var ama seninde. Eğer kilo vermek istiyorsan çıkıp yürü sabahları koş bişey yap. Maddi olan kısma laf edemem ama üşenme yani. Emeğinin karşılığını almaya başlayınca öyle olmaz merak etme. Zaten ilk 3 gün zor sonra alışıyor insan.

    0|0
    0|0
  • Evde sporunu yap

    0|0
    0|0
  • Yemeseydin o kadar

    0|0
    1|0
  • Kendi kendine diyet yaparak da kilo verebilirsin biz her gün apartman etrafında yururduk 5 saat falan baya da etkili olmuştu kendini şartlama

    0|0
    0|0
  • Spor salonu yerine temiz havada yürüsen her sabah?

    0|0
    0|0
    • Yuruyus kilo vermek icin cok etkili degil ki

    • Hahahah nasıl etkili değil ya, kapalı spor salonlarına tıkılıp kalmaktansa git bir sahil kıyısına yürü mis gibi (bulunduğun şehir elverişliyse.)

  • diyet yapmak ölmekten daha kolay

    0|0
    0|0
    • Diyete basladim dun

    • Sık azıcık boğazını biraz da yürüyüş yap. Ha bu arada bol bol ılık su ve yeşil çay içmeyi unutma.

    • Tamam tesekkur ederim

  • illa pilatese gitmek zorunda degilsinki bisiklet sur ip alta bunlarda zayiflamaya yardimci

    0|0
    0|0
    • Bisiklet suremiyorym yasafigim yer buna musait degil. Ip atlicam ama

Yükleniyor...