Resimli Protein tozu kaç ölcek atılmalı?

Arkadaşlar protein tozu aldım. Kaç ölcek atmalıyım hoca spor salonunda 3 ölcek atıp karıştırdı.1 sporcu arkadaşım a sordum 1 ölçek at dedi ölçeçğinde resmi var.
Resimli Protein tozu kaç ölcek atılmalı.?


2. sorum ben spor salonundan öncede kullansam sıkıntı olurmu? hem spor salonundan önce hem spor salonundan sonra?


0|0
1|9

En İyi Kız Görüşü

  • 2 ölçek kanka:) spordan yarim saat önce almalisin

    0|1
    0|0
    • 3 ölçek de dediler yav :D spordan sonrada içsem sıkıntı olurmu?

    • spordan önceye gerek yok ya sabah uyanır uyanmaz aç karınla gece aç olduğun için yıkıma geçen vücuduna protein ihtiyacını vermek için içebilirsin veya spordan hemen sonra

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 9

  • şunları kullanmayın arkadaşım hikaye bunlar!

    0|2
    0|0
    • Araştırdım tamamen doğal. d :D

    • Neyi hikaye kardeş?
      Hayatında kaç sene spor yaptın konuşuyorsun

  • bunu sana eğitmenin söylemeliydi. bir ölçek yeterli. spordan 1 saat önce almalısın. spordan sonra alıp almayacağını eğitmenine sormalısın. ne seviyedesin bilmiyorum.

    0|1
    0|0
    • eğitmen 3 ölçek dedi 1 arkadaşım manyakmısın falan dedi. 4. aya girdim

    • o halde eğitmenini dinlemelisin. arkadaşını değil

    • haklısın

  • 1 ölçek kullan 30 gram geliyor 22-23 gram protein alırsın günlük yediğin yiyeceklerin proteininide hesapla ona göre 1.5 - 2 de kullanabilirsin kilona göre

    0|1
    0|0
    • 3 ölçek attı ya banada 3 ölçek at dedi. içtim dün yatamadım :D

    • Hepsini Göster
    • 80 kıloyum 160 gram protein almam lazım öyleyse

    • eyvallah sağolasın bro

  • Hoca ne diyorsan onu yap

    0|1
    0|0
    • Hoca 3 ölçek dedi 3 ölçekmi kullanayım

    • 2. sorum ben spor salonundan öncede kullansam sıkıntı olurmu? hem spor salonundan önce hem spor salonundan sonra?

  • Sadece sonrasında kullan yeterli bir ölçek kaç gram?

    0|1
    0|0
  • Bİr ölcek 300 ml suyla karıstır
    Spordan hemen sonra iç bide sabah kalktıgında

    0|1
    0|0
    • abi 300 ml koy 3 ölçek koy karıştır iç dedi :D

  • Spor sonrasi iki iyidirde olcek miktari bide protein orani bilinmeli hepsi farklı

    0|1
    0|0
  • bir ölçek

    0|0
    0|0
  • Tozun özelliklerine bak. Bir ölçekte ne kadar protein var örneğin 30g ise yaklaşik 1.5 ölçek normal bir spor programinda yeterli olur. Çok ağir çalişiyorsan ona gore ayarla

    0|0
    0|0
Yükleniyor...