Yarın kıyametin kopacağını bilseniz bugün ne yapardınız?

Mayaların 21.12.2012 de kıyamet kopacak dedikodusuna itafen ve doğum günümünde buna denk gelmesi neticesinde soruyorum.


0|0
7|5

En İyi Kız Görüşü

  • İnanmayın böyle şeylere ~ Uydurmadır hepsi.

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • töbe bişey yapamazdım bönn bön bakardım ulan tövbeyede yüzün varmaz firavundan ne farkım olur ?utanır başımı eger felaketllri izlerim :) allahın affetmesini yürekden isterim ama namaz kılamam duaya bile varmaz elim.

    0|0
    0|0
  • Gider sevdiğime bir kez daha sarılırım. :(

    0|0
    0|0
  • eşimle deli gibi gezerdim

    0|1
    0|0
    • Beni bağışla ama evli bir insanın chapgın yani sanırım çapkın demek o.Evet evli bir insanın bu nicki alması tezat bir durum değil mi?İlginç.

    • evet haklısın ama çapkınlık yapmıyorum ki bekarlık lakabı

  • bol bol namaz kılardım.ibadet ederdim.

    0|1
    1|1
  • kime söyleyemediğim ne varsa tek tek söylerdim içimde kalmasın bari

    0|0
    0|0
  • aynen böyle bön bön izlemeye devam ederdim. nötr.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • napabilirsin ki? ne anlamı kalır... iç zıbar bir köşede acısız olsun.

    0|0
    0|0
  • Ben her günümü son günümmüş gibi yaşamaya gayret ediyorum. Biliyorum ki bugünün vacibi yarının farzından önce gelir. Ertelemek aptallıktır. Bugün yaşanması gereken ne varsa tam "bugün" yaşanmalıdır.

    1|0
    0|0
  • Son saniyesine kadar sevap işlemeye devam ederdim. Çünkü Bir hadiste şöyle yazar bedenden can çekilinceye kadar işlenen hiçbir iyilik karşılıksız kalmıcaktır.

    1|0
    0|0
  • bütün paramı içkiye verir o kopana kadar ben kopardım...

    0|0
    0|0
    • tüm ömür boyu günaha girip bi geceylemi kurtaracağız herşeyi...

    • Hepsini Göster
    • :) sorun bu işte tartışmayı bile beceremiyoruz o hadislere iyi bak rahatına bak ben bilirim bu cevaplar yüzünden birşey öğreneceksek de öğrenemiyoruz konu kıyamet günü tövbeydi müslüman günde kaç kez dinden çıkıyor yaptın haklısın kardeşim haklısın tamam sensin sen iyi biliyorsun.

    • de s.tir .. bak yine çıkarttınız dinden.

  • Kıyamet kopana kadar seks..

    0|0
    1|0
Yükleniyor...