Eşinizin fanatik olmasını ister misiniz? Neden?

Mesela ben aşırı Galatasaray aşığıyım. Hangi takımlı olursa olsun bana Galatasaray mı ben mi dememeli. Ne kadar sevdiğimi görmeli saygı duymalı. Maçları izlememe ya da maça gitmeme karışmamalı. Benimle maça gelmeli. Birlikte yapacağımız en güzel şey budur bence. Siz eşinizin bu kadar fanatik olmasını istermiydiniz? Olsa neler olurdu?

Güncellemeler:
Sayın 4 yıldızlı büyük Galatasaray diyeceksiniz ulen:D

0|0
15|14

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 13

  • Ben fanatiğim. Maçlara falan giderim. Her zaman takip te ederim fakat koyduğumun takımı asla ama asla sevdiğim kızın önüne geçemez. Onun önüne geçebilecek bir şey yok. Karşımdaki insana "Takımın mı yoksa ben mi?" diye de bir soru sormam zaten. Takım, siyasiler, ideolojik inançlar vb. şeyler insanın sevdiğinin önüne geçemez. Saçmalık gibi geliyor. Sevgilim Galatasaraylı diye sırf onun için maça giderdim mesela. Onun sevinmesine sevinirdim. Kaldı ki tüm kuzenlerim fanatik Galatasaraylı'dır. Hepsi her sene kombinelerini alır. O kadar davet etmelerine rağmen bir kez bile Arena'ya adımımı atmadım fakat sevgilim için bir istisna olabilirdi. Abartmadıktan sonra fanatik olabilir.

    0|0
    0|0
  • bir yandan olmasını isterdim, diğer yandan olmasını istemezdim,, olcaksa da Fenerbahçe'li olmasın valla üzülmesin bu kadar çok dert , tasa , keder kıyamam yani. s

    1|0
    1|0
  • İstemem herşeyin aşırısı fazla.

    0|0
    0|0
    • saçma sapan magazin dergilerine bilmem dizilere merakı olacağına maça olsun daha mantıklı bence

    • Herşeyin aşırısı fazla işte otursun benle desteklesin ama her maça gidicem diye kendini kaptirmamasini isterim

  • Ben de #GS ama eşim fb li olsun her maçta kavga 😍 çok eylenceli olur 😎

    0|0
    0|0
  • Fanatik Galatasaraylgysa sıkıntı etmem beraber gideriz maçlara daha iyi :Dd

    1|0
    0|0
  • Fanatik olursa sevinirim = )
    beraber maç izlemek = ) güzel olur = )

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle istemem.
    Futbol fanatiği değilim eşiminde futboldan nefret etmesini isterim.
    Onunla birlikte motorsporlarıyla ilgilensek daha iyi olur :)

    0|0
    0|0
  • Olabilir

    0|0
    0|0
  • 💛❤
    🌟🌟🌟🌟 👏💪✋👍

    0|0
    0|0
  • benim gibi Galatasaray sevdalııs olsun maçlarını beraber izleyelim güzel olur bence

    0|0
    0|0
  • ben bile futboldan hoşlanmıyom eşim niye fanatik olsun...

    0|0
    0|0
  • önemsiz

    0|0
    0|0
  • İstemem. İtici geliyor bana. Forma giyen kizla bile işim olmaz.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • ben de fanatik Galatasaraylıyım o benim kadar olmasın erkeklerin üzüntüsü ve siniri kızlardan farklı oluyor, yenildi diye iki gün bana surat asmasını istemem

    0|0
    0|0
  • hiç istemezdim ama sözlüm fanatik beşiktaşlı ne yazık ki ve çok sinir bozucu

    1|0
    0|0
  • inşallah fenerbahçeli bir çocuga aşık olur evlenirsin dinimiz amin :D

    0|0
    1|0
  • Fanatik insanlarla anlaşamam körü körüne yanlışı bile savunabilir onlar. Futbolu çok sevsin ama 1 takıma bağlı kalmasın

    0|0
    0|0
  • Zaten kendisi fanatik.

    0|0
    0|0
  • Bir insan nekadar fanatikse IQ su okadar düşük olurmuş

    0|0
    1|0
  • Aynen aramızda tercih yapmayacak fakat yine beraber maci izlicez eglencez falan bazen aramızda tatlı tartışmalar olacak gönlünü almaya calisacak hatta bu konuda ne güzel olur

    0|0
    0|0
  • Fanatik zaten -_-

    0|0
    0|0
  • Olsun bende fanatiğim çünkü ♥

    0|0
    0|0
  • Ben Ya la ta saray köyün, sevgilim de Galatasaraylı. Sanırım şanslıyım bu konuda: )

    0|0
    1|0
  • İstemem. Gereksiz

    0|0
    0|0
  • Fanatik Galatasaraylı olsun yoksa istemem :D

    0|0
    0|0
  • istemem ama öyle

    0|0
    0|0
  • olabılır

    0|0
    0|0
  • olsun super oludru

    0|0
    0|0
Yükleniyor...