Erkeklerin bayan bir müdürün yanında çalışamaması ?

erkekler bayan bir müdürün altında çalışırken neden gurur yaparlar ? kadın çalışmış okumuş müdür olmuş sen okumamışsın bi şekilde altında çalışıyorsun neden bi aşağılanma hissediyorsun neden bu çalışmama isteği ?


0|0
0|11

En İyi Erkek Görüşü

  • ben öyle olmam astlarımada üstlerimede iş ahlakının gerektiği şekilde davranırım

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Kadın yöneticilerle çalışmak hem kadın hemde erkek çalışanlar için zordur. Kapris ve garip rekabet anlayışları vardır. Genel böyledir, istisnalarda kaideyi bozmaz.

    0|0
    0|0
  • 3 ayrı işte 3 ayrı müdürem oldu şehir değiştirdim hala görüşürüz geldikleri zaman uğrarlar hatta birisinin çocuğu, doğmamış çocuğumun beşik kertmesi yani sıkıntı yok hatta daha iyi anlaşıyoruz ( 35 üstü ve hiç evlenmemiş olmaları işleri değiştiriyor yalnız onlarla çalışmak ölüm )

    0|0
    0|0
  • umarım bu soruda bahsi geçn müdür sen değilsindir.

    tiksindim be off leş gibi kibir kokuttun etrafı

    neymiş okumuşta müdür olmuş falan

    la sende zaten bi kendini beğenmişlik insanları okumuş okumamış gibi ötekileştirme huyu vs. mevcut

    sabır diliyorum millet harbi senden çok çekiyordur

    0|0
    0|0
    • yok bee ben değilim

    • Hepsini Göster
    • sen bayan bi müdürden çekiyorsun galiba :)

    • şimdi yazacaklarım masal müzik gelebilir istersen inanma. inan hiç sorun değil

      ben bir çok erkeğin en büyük fantezilerinden biri olan işyerinde kadın müdürü ile öhhüüü anladın sen onu.böyle şeyler yaşamış bi adamım.kaldı ki asla gocunmam.burada mevzu cinsiyet değil müdür konumund aki kişimin yöneticilik vasfına sahip olması.inan bu özellikleri bünyesinde barındıran bir kişinin kadın olması yani erkek bir müdürdense kadın bir müdür olmasını tercih ederim

  • Çünkü tribinizden geçilmiyor da ondan. Çalışan kadının bile tavrı bir değişik oluyor. Mütevazilik notunuz yerlerde efendim

    0|0
    1|0
    • canım iş iştir, yapılması lazımsa söyleyecek tabi ha tavırlar tabikide önemli aşağılamadıktan sonra sıkıntı olmaması lazım

  • bütün müdürler g...t biliyosun dimi :D

    0|0
    0|0
    • bi gün müdür olman dileğiyle :)

    • Hepsini Göster
    • sende mi g...t sün :D

    • evet iyi çıkardın besbelliki iyi tanıyosun :D

  • Sorun yok müdirem,gerekirse altta da oluruz.

    0|0
    0|0
  • bayan müdürüm olmadı olmazda ins bi kadından emır almayı hiç sevmem ne yalan söylim

    0|0
    0|0
    • oda bir tercih tabide sonuçda ekmek paran o senin , çalışmak zorundasın yani

    • e tabi mecbur calıscaz roası ayrı

  • bayan müdürle çalışmaktan çok memnun olurum.

    bu sabah ne kadar güzelsiniz müdürüm der ve izin isterim:)

    0|0
    0|0
    • :) çok çektirir sana çookkk

    • Hepsini Göster
    • :) hahaa güzel bir hayal dünyası

    • hayal mi ? kaç yaşındasın?

  • Altta olmayı seviyorum ben. Bence sorun yok. Gurur yapmam yani.

    0|0
    0|0
    • emir alırım diyorsun :)

    • O anki psikolojime bağlı.

  • vala maaş iyise ben çalışırım

    0|0
    0|0
    • :) güzelmiş para herşeydir

    • nikahıma almıcam ya alttarafı müdür.maaşımı versin naparsa yapsın banane derim valla:D

    • :))

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...