Hala unutamayanlar..Unutmak istemeyenler..Bir ümit bekleyenler, kimler? ne zamandan beri bekliyorsunuz?

hikayemi daha önce okuyanlar bilir : link

herkes bana Allah'ın sevgili kuluymuşsun unut gitsin diyor..

ama şu lanet kalp yokmu? unutmuyor işte.. unutmak istemiyor... hala geri döner diye bekliyor.. başkasını yerine koyamıyor.. doğrumu yapıyor? Hayır! ama akıl ona söz geçiremiyor bir türlü. Şu kalp denen şey sadece kan pompalasın başka hiç bir işe karışmasın, mafetti beni, bitirdi... Peki, benim gibi olanlar kimler?

haklıda olsa, terkedilmişte olsa, kendi terkedip dönemiyorda olsa, onu unutamayan.. hala ağlayanlar, rüyalarında görenler, "unutamıyorum, olmuyor" diyenler kimler? ne zamandır ayrısınız ve unutamadınız? bundan sonrası için ne yapmayı düşünüyorsunuz?


0|0
7|5

En İyi Kız Görüşü

  • hikayenizi okudum, insan nasil birakir ki bilmem, benim abimin esi de sizin gibi testleri cikti, abim cocuk olmasada yine birakmam onu diyor.

    bana geldigimizde hayatimda 2 kisiyi sevdim, hic konusmadan, hic elele dokunmadan, 1'nciden 5 sene oldu hala ruyama giriyor ki iyi biri degilmis zaten,sonara anladim ama yine unutamiyorum, 2 'inci 3 sene oldu hic unutmiyorum ve cok iyi bir insan keske onunla evlenebilsem , hayatim hep beklemekle geciyor, ama tanriya sukr ediyorum, sizede tanridan sabir diliyorum.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • tüm sorularının cvbı gözyaşlarım daha nereye kadar böyle gider bilmiyorum bildiğim tek şey canımın çok acıdığı çünkü unutamıyorum , unutmak istemiyorum, dönmek istiyorum gidemiyorum, dönmesini istiyorum ama beklemek çok ağır geliyor

    0|1
    0|0
  • kuriko ila hatıralar nickli arkadaşlarım :)) kızmayın bana ama her gün soru soruyorsunuz. geri dönecek mi... diye :) hayırlısı olsun haklarınızda

    0|0
    0|0
  • nasıl olsa bitiyor...en iyisi duvar olmak.

    0|1
    0|0
  • bik bik bik bik

    0|0
    0|1
  • 1 bucuk ay oldu ayrilali ilk günlere göre yine iyiyim biraz ama ne zaman onu görsem icim titriyor hala onun icin agliyorum o benim ilkim gibiydi sanirim hic unutamicam ne o geri geliyor ne ben gidebiliyorum sadece bekliyorum gelmeyecegini bilsemde bekliyorum ben ona gitsemde kabul etmeyecek biliyorum ondan gidemiyorum yoksa gururumu dinlemez giderdim :(

    0|1
    0|0
  • Ben unutamadım çok ta olmadı gerçi ayrılala 2 ay falan ondan önce 5 yıl biriyle çıktım çok kötü bir şekilde terketti ama kolayca unuttum... Ama bunu unutamıyorum çok iyi, çok saf olduğuna beni inandırdı, evmenmeyi çok istediğine inandırdı, ailesiyle tanıştırdı ve hatta anneme benimle evlenmek istediğini söyledi. Ailem bile çok inandı sevdi onu. İnanılmaz fedakarlıklar yaptım. Ama şimdi ellerim bak boş kaldııı...

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • 3 yıllık beraberlik sonrası terk edildim onun hatası olmasına rağmen bn yalvardım yakardım geri dönmedi. çok uğraştım ama hep kötü davrandı bana 2 ay oldu ayrılalı.. ve bekliyorum. hata onda olmasına rağmen onu kabul ettim. üstüne de ayrılmaması için yalvardım günlerce.

    0|1
    0|0
  • kardesim sabır etme imtihan dünyası bak görürsün o kızda sevicek birini ama bu sefer erkek tarafı istemicek onu sende hastalık ondada bisey cıkcak oglan istemicek kalcak öyle seni anlıcak ama emin ol karsına cok seni sevrn cıkıcak ne kadar cok seversen o kadar sevilirsin unutma

    0|1
    0|0
  • zor zamanında yanında değilmiş kardeş valla yorum yapamıyorum ..

    0|1
    0|0
  • Unutmak mı ? Tam bana göre on ssaniyede unuturum.

    0|1
    0|0
  • Birbuçuk sene bro..bundan sonrada aynen devam alışmaya...

    0|1
    0|0
Yükleniyor...