Günlerden bir pazardı, bir soru sordum KS'ye

özellilkle çalişanların iple çektiği günlerden biri bugün...Ben gece geç saatte yatıp öğleye kadar güsel bi uyku çektikten sonraa kahvaltı yapiyorum sonrası giyinip dışarı çıkıyorum alişverişe dışarı çıkmadığim zamanlarda ev işi yapıorum yemek falan..gazeteyi akşama okuyorum :) siz neler yapıosunuz peki?

8|29

En İyi Erkek Görüşü

• Çalışmıyorum ama hergün başımdan geçen olay dizisi şu şekil ; Gece geç yatıyorum sabah 7-8 arası uyanıyorum nasıl oluyorsa bilmiyorum , ilk olarak pc yi açıyorum doğal olarak güzel bir chillout müziği arkada çalıyor kahvaltımı yapıyorum , sonra pc başına geçerim yine saat 2 gibi kız arkadaşımın çalıştığı cafeye gidiyorum 2 saatda orada takılıyorum sonra eve geçerim pc başına yine :)) film izlerim online oyun oynarım sonra saat ortalama 3 gibi uyurum , böyle monoton bir yaşam işte :)

0|0
    • kalbin dayanıklıymiş bu monoton yaşama :)

• iş yok heral

• Yok vallahi öğreniciyim ne yapayım çalışmayı denedim kaldıramadım 12 saat çalışma 1 saat yol git gel 2 saat etti bana 14 saat haliyle yoruluyor insan 7-8 saat uyuyorum gün bitti , hiçbir sosyal yaşam kalmıyor sevgiliyle sorunlar yaşıyorsun ilgilenmen gerek olmuyor anlayacağın Allah kısmet ederse memur olmaktan başka yapacak bişe yok

Erkekler Ne Diyor 28

• sabah 07.00 kalkış

09.00 kahvaltı...

10.00 tv karşısında kahve yudumlama..

11.00 netten haber vs. göz attım..

11.30 ks. dolaştım... ve dolaşmaktayım.. tam rapor gibi oldu :)

0|0
  • Kahvaltımı çokdan yaptım. Birazdan duşumu alıp dışarı çıkacağım. Belki arkadaşlarla buluşurum veya yalnız etrafın tadını çıkarırım.

• geç kalmamaya çalışıyorum ama genelde 11 i buluyor. kahvaltı yapıp bi süre mal mal takılıp spora giderim, sonrasında da evde kalmayıp dışarı çıkmaya çalışırım özellikle hava güzelse. pazarı evde geçirmek kötü hissettiriyor sonra. geçen pazar sıcak şarap yapıp bisikletle sahile gittik mesela arkadaşlarla, dötümüz dondu ama muhabbet güzeldi :)

• sabah 6 da kalktım söylene homurdana bi kahve suyu koydum kıyafetlerimi giydim bi sigara bi kahve içip servise binip işe gittim :((( 4 te işten geldim miskin miskin uzanıyorum hııı yarın pazartesimi :))) tatil güünümmmmm :)))))

0|0
  • Sabah kalktım kahvaltımı yapdım kıyafetlerimi giydim saçımı düzelttim arabayı garajdan çıkardım yıkadım temizledim benzinlige gittim depoyu fulledim eve geldim ısındım tekrar arabaya gittim bekledim ailemi evden aldım köye gittik şimdi eve geldik yoruldum yarın sınav var ona çalışmaya başlıyorum..:-)

• şimdi bu saatte kalkıp kahvaltı yapıyorum ve arabaya binip kafam nereye eserse oraya gidiyorum. fotoğraf makinamı alırım genelde ve istanbulu baştan başa gezerm. yalnızda yaparım bunu arkadaşımlada ama yalnızken daha iyi kimseyeden onay almama gerek yok

• Ah İstanbul ah diyor ve iç çekiyorum. Sonra düşünüyorum bir gitsem mi diye. Ardından yorulacağım yine diyor, bütün gün trafikle boğuşmakla geçecek diyor ve vazgeçiyorum. Tabi cidden değeceğini bildiğim bir plan veya aktivite yoksa. Ama malum havalar da soğuyor, eve kapanmaktan başka ne yapabiliyor ki insan artık ?

0|0
  • c.tesi pazarı olan insanlarda var ama :P c.tesi öğlen kalkar güzelce bi kahvaltı yaparım sonrasında o günkü plana göre kimle buluşacaksam hazırlanır evden çıkarım genelde taksimde kafa dağıtırım eve döner tekrar kafamı dinlerim geç yapar pazarı yine öğlen yaparım. sonrasında vücut geliştirme salonuma gidip oramı buramı geliştiririm :P eve gelir yine zamanımı öldürür gece geç yatıp p.tesi sabahı işe zombi gibi kalkarım :)))

• Pazar gunu aksam hamsi kizartilir yaninda salata.kombi yaniyor hamam gibi ev bide arkasina cay demlenir yeteneksizsiniz turkiye izlenir

• Akşam iş arkadaşımla biraz alkol aldık sonra onun evinde kaldım sabah saat 8:30 da kalktım evime geldim çok güzel bir kahvaltı yaptım duş aldım şimdi yatağımda uzanıp telefonumdan ks de takılıyorum saat 13:30 da arkadaşımla buluşcaz ve gezicez ama bugün bitmesin

0|0
  • Valla işim gereği net bir tatil günüm yok. Haliyle hafta sonu hafta içi pek farketmiyor aynı şeyler benim için :)

• ben genelde pazar tatil olduğu için cumartesi akşamı rahat rahat 31 çeker rahatlarım eğer işim yoksaaa.. ama işim varsa sağolsunmüşterim bana yardımcı olur o konuda ;) :D

• dışarı çıkmadığım zamanlar tv internet ve playstation

0|0
  • sabah erken kalktım bilgisayarımı yüklendim işe geldim çünkü mesai yapıyorum :( bu havada da mesai olurmu ya

• link

İşini değiştir o zaman!

• işimde sorun yok normalde çalışmam pazarları ama 3 haftadır çok önemli yabancı bir firma için raporlama yapıyoruz gece 2-3 lere kadar çalışıyoruz pazar günlerini hak getire. 1 Hafta sonra kuşlar gibi özgürüm bol bol sonbahar fotoları çekmeye çıkacam :))

• insanların gezip tozduğu ya da evde dinlendiği bütün günler ben çalışıyorum ne yazık ki :(

• vah vah..:(

• =) iyi akşamlar dilerim

• ii akşamlar :)

• sabah kalktım . kahvaltı akabinde üstümü giydim dışarı çıktım ve nette takılıyorum :)

• hayırlı işler :D

• teşekkürler sizin gibi zaman geçirmek isterim ama her şeyden önce kolumda bir bayanla öyle yanlız olmuyo gezmek artı alışveriş... v.s... gibi

• soruyu anlamadığım için detaylı bir cevap vermek istemiyorum yaa :D

• bana her gün pazar

• deliye her gün bayram der gibi :D iş güç yok mu?

• Hepsini Göster
    • kısa film benide oynat filminde bari meşhur olmak istiyom yaa :D

• valla gerçekten bu işi yapmak istiyosan neden olmasınkii ama öylesine bi istek olmıycak ben gibi aşkla bağlı olcaksın o zaman olur yanı. ben çok mutluyum sevdiğim iş çünkü

• bu gun yatıştayız bu pazar evdeyiz başka pazar dışar çıkarız

0|0
  • değişiyor her pazar aynı şeyi yapmıyorum

• ama haftanın 6 günü eşşek gibi çaliştıktan sonra her pazar aynı şeyleri yapmaya değmezmi?istersen mavi göle gidersin arkadaşlarla bi güsel mangal keyfi çekersin kurbandan kalan etlerle...

• olabilir ben haftanın beş günü eşşek gibi değil de bildiğin yayılarak çalıştığım için fark etmiyor pek :))

• Ben de az sonra kütüphaeeye gideceğim.

0|0
  • kızım ve ben msn de halası ile görüşüyoz:D

• ah ah nerde o eski pazarlar.

• pazar tatil mi? hiç farkına bile varmıyorum yani.

0|0
  • ben sadece uyurum tüm gün yatarım

0|1
  • Benim için pek bir önemi yok haftanın 7 günüde yatıyorum bugünde standart yani gündüz uyudum gece takılıyorum mastürbasyon yapıyorum anlayacağın boş adamım yani .

not : Life is beautiful

0|0
  • sabah 7 de kalktım giyindim komşu fırından sandviçimi aldım dersaneye gittim saat 8.30 san 17.00 kadar derslere girdim 20 dakka önce eve geldim sayfayı açtım bu soru çıktı karşıma şu anda cevap yazıyorum ve birazdan pc yi kapatıp yarınki sınavıma çalışıcam

0|1
    • ah canım sınıfın ne çalişkanısın sen :)

• yok değilim malesef en üst sınıf olunca :D

• sabaha kadar masturbasyon yapıyorum=(((

Kızlar Ne Diyor 8

• bol bol uyuyorum :)

• 8de kalktım işe geldım4 de cıkacagım bı planım yok eve gıderım yaşadıgım yer sosyal aktivitesı olan bı yer deıl yada ben asosyalımm bılmıyorum

0|0
  • cumartesi akşamı için güzel bi film seçerim sonra oturur onu izlerim uyuya kalırım bazen sonlara doğru :) sabah 9 da kalkarım öğlen kalkıp günü bitirmek istemem kahvaltımı yapar biraz tv ye bakar temizlik yemek sonra duş al giyin süslen dışarı çık:)

• sabah uyandm sevgılımle ayrıldk :D kendıme burda hesap açtm yeni. yenı face açtm öyle takılıyrm :D

0|0
  • Ders çalışmaya başlayacağım birazdan.

• Sözlümle vakit geçiriyoruz :)

• "Az uyku beni bozar , en güzel gündür pazar" demek geldi içimden...

0|0
    • vallahi ii sallamişsin...:)

• Pazar günlerini sevmiyorum aslında :(((

• Erkekn kalkmak alışkanlık oldu herkes yatarken ben oturuyorum dışarı çıksan gezmektende sıkıldım yapacak iş yok vakit geçmiyor bende sevmiyorum ama eşofmanları çekip rahat takılmak için pazar günlerimizde olmalı :)

• Gezin tabi bugün sizin gününüz..