Bileğimi sakatladım çeşitli antremanlar ve el yayı kullanarak eski haline dönebilir mi?

merhaba arkadaşlar. başlıktanda anlaşılacağı üzere sağ el bileğimde kıkırdak yırtılması oldu. fizik tedaviye gittim atel taktılar, 3 hafta falan bileğimi sabit tutması için takılı kaldı. şu an eskisinden daha iyi gibi en azından ödemi geçti galiba ama şınav çekmeye korkuyorum yine de :( iyileşip iyileşmediğime emin değilim. bu gün el yayı aldım bir tane, bilekteki kasları güçlendirsin diye. sizce faydası olur mu? ya da bu durumu düzeltebilecek başka antrenmanlar var mı bildiğiniz?

  • el yayının bileğini güçlendirmeye ve uzun vadede sakatlığını gidermeye faydası olur
    100% (4)75% (3)88% (7)Oy Ver
  • el yayının bileğini güçlendirmeye ve uzun vadede sakatlığını gidermeye faydası olmaz
    0% (0)25% (1)12% (1)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
ayrıca olumsuz oy kullanan arkadaşlar alternatif bir yöntem tavsiye ederse çok sevinirim yardım şimdiden teşekkürler.

0|0
1|4

En İyi Kız Görüşü

  • el yayının bileğini güçlendirmeye ve uzun vadede sakatlığını gidermeye faydası olur

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 4

  • Benim arkadasimda bilegin kırmıştı daha sonra el yayi falan onerdi doktorlari şu an gayet iyi fitness falanda yapiyor kullan bence

    0|1
    0|0
    • deniyorum bakalım dostum. iyi geliyor gibi ama emin değilim. umarım zamanla istediğim etkiyi görürüm.

  • el yayının bileğini güçlendirmeye ve uzun vadede sakatlığını gidermeye faydası olur

    0|1
    0|0
  • el yayının bileğini güçlendirmeye ve uzun vadede sakatlığını gidermeye faydası olur

    0|1
    0|0
  • keşke doktora sormayı deneseydin kardeşim geçmilş olsun:)

    0|1
    0|0
    • sordum abi ya hiç ilgilenmedi bile. spor yapmicaksın diyo başka bir şey demiyo. bu sakatlığın hayat kalitemi düşürdüğünü anlatamıyorum :(

    • Hepsini Göster
    • ben pilot olucaktım kol kırılınca kaldı öyle o günden beride zaten sol tarafımı etkin kullanamıyorum 15 sene oldu yaklaşık her kışın ağrıyor zorlayınca ağrıyor sürekli sıkıntı spor yapabiliyorum ama fazla ağırlık denemedim

    • geçmiş olsun abi üzüldüm valla :( elinde olmayan sebeplerden dolayı sevdiğin şeylerden vazgeçmek boktan bir durum.

Yükleniyor...