Binici gibi giyinen bayanların tarzını beğeniyor musunuz?

Beyler cevaplarınızı bekliyorum..

binici gibi giyinen bayanların tarzını beğeniyormusunuz


0|0
2|15

En İyi Erkek Görüşü

  • binici ne demek lan

    0|0
    0|0
    • at binenlerin giyim tarzı.

    • Hepsini Göster
    • neyse o dedıgınden işte. o gıcık kalan iyidir. ama öyle bana sexy yada cazıbelı bır tarafı yok. mesela su an kış. yola cık bak yagmur cızmesı yerıne uzun cızme. zaten tayt ustunde bluz yada gomlek kaynıyo. o yuzden cok klasık

    • ben hiç oyle giyinen nerdeyse görmüyorum binici taytı ustunde gömlek falan

Erkekler Ne Diyor 14

  • Binici ney anlamadım açıklayıp bi cümle içinde kullanabilir misin bende ona göre yardımcı olayım Müjgan !

    0|0
    0|0
  • Neye binici ?

    2|0
    0|0
  • neye biniyor anlamadım

    0|1
    0|0
  • binici gibi giyinmeyi mi düşünüyorsun ? :)

    0|0
    0|0
  • binici mi o tarzin adi

    1|0
    0|0
  • gayet güzel bence alımlı oluyolar

    0|0
    0|0
  • dikkat çekici... aynen binici gibi giyinmeye devam etmeliler o bayanlar =D

    0|0
    0|0
  • hanım aganın kızı gıbı bısey oluyor heralde kot pantolona tavım hala:)

    0|0
    0|0
  • bişey diyecem olmayacak:)

    0|0
    0|0
  • kim kime biniyo nediyosun nan sen

    0|0
    0|0
  • aşığım onlara.sert duruşlarına.

    0|0
    0|0
  • uzun boyluysa güzel durabilir.

    0|0
    0|0
    • 170 boyda mesela?

    • Hepsini Göster
    • seçim senin.ben sorduğun soru doğrultusunda fikir beyan ettim

    • peki,teşekkur ederim.

  • Binici ne lan

    0|0
    0|0
  • çok beğeniyorum tarzlarını

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...