GALATASARAY-bjk maçı ne olur?

Arkadaşlar lütfen detayı okumadan geçmeyin.
GALATASARAYIMIN maçları olduğunda, maçı izlerken acaip bir şekilde heyecanlanıyorum. Sizce maçı hiç izlemeden veya takip etmeden maç sonunda mı sonucuna bakiyim, yoksa izleyim mi sizce?

Güncellemeler:
Veeeeee maç bizim Rabbime şükürler olsun.

0|0
2|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Sonunda sonuca bak benim gibi totem yap

    1|0
    0|0
    • Arada hiç mi bakmayım skora?

    • Hepsini Göster
    • Peki teşekkürler.

Erkekler Ne Diyor 5

  • Kazanıcaz inş. Maç öncesi mesaj verildi ;)
    http://hizliresim.com/LabPja

    1|0
    0|0
    • İnşallahh. Koreografiler muhteşem resmen 😍😍

  • Galatasaray favori o bir gerçek
    Ama yine de hiç belli olmaz

    1|0
    0|0
  • gönlümüz galatasaray olmuş ne beklersin bizden :)

    1|0
    0|0
  • Gs alır gibi.

    1|0
    0|0
  • var mı netten canlı yayın yapan site ,?

    1|0
    0|0
    • Webspor ve justin tv var

    • justin tv iyi mi sence yabancı maçlar açılıyor gerçekten 8 de gs maçı da gelir mi?

    • Çoktandır izlemiyorum ordan ama iyiydi galiba yanlış hatırlamıyorsam

Kızlar Ne Diyor 2

  • gs kazanır

    1|0
    0|0
  • İzleme benim gibi skoru birlikte öğreniriz o kadar adrenalinle, heyecan ve stresle yorma bünyeni :)

    1|0
    0|0
    • Aynen valla o heyecanla kalpten gidicek gibi oluyorum. Maç sonunu bekleyip öyle bakcam artık skora. beklerkende marş filan dinlerim 😊

    • Hepsini Göster
    • Hadi hayırlı uğurlu olsun çok sevindim bir Fenerli olarak sevdiceğimin takımı yaa <3 :)

    • Teşekkürlerr, vallah ben bastım çığlığı skoru görünce..
      demek sevdiceğinin yüzünden önemliydi bu maç :D

Yükleniyor...