Fitnese salonunda hangisi?

Ben fitness'e yazılmadan önce sadece koşuyodum ve merdiven çıkıyodum (2saat). Bu sayede yedi kilo verdim ve vücudumu şekillendirmek için fitness'e yazıldım. Maalesef hızlıca kilo aldım :/ yediğime yeniden dikkat etmeye başladım ama sorum şu: hem kalori yakıp aynı zamanda vücudu şekillendirmek olurmu? Yani hem koşu hem yüklerle çalışmak... Yoksa önce ideal kiloma inip ondan sonramı şekil vermek doğru olur?


1|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Bak kanka yağ yakıcı kullanırsın kilo çok yoksa onlara şekil verebilirsin sıkılaştırabilirsin koşu bandında tempolu yürüyüş yap :)

    0|0
    0|0
    • Ben 15 kilo vermek istiyorum ki bunu yağ yakıcı olmadanda kendim başarabilirim. Onu kullanırsam tatmin olmam :)

    • Hepsini Göster
    • Tutacakkkkkk

    • Ya tutmazsa :|

Erkekler Ne Diyor 7

  • Yediklerine dikkat etmeden bu iş olmuyor. Yemeği engellemek için ben çok su içmeye çalışıyorum, su içemiyorsam, turşu yiyorum ve susuyorum daha çok su içiyorum benim yöntemim.

    0|0
    0|0
    • Su içme problemim var. Miğdem bulanıyo susamadığımda su içersem. Ama günde bir litre sütü içebiliyorum

    • Hepsini Göster
    • Ben zor su içerim cidden belki günde iki bardak. Turiuda yemem zaten yemek alışkanlığım çok kötü... Hepsini değiştiricem ama :)

    • Hadi bakalım göster kendini.

  • Aynı anda hem yağ yakıp, hem de kas inşa edemezsiniz. Yapmanız gereken bol bol kardiyovasküler entrenmanlar olmalı.

    Kas kütlenizi koruyup yağ yakımını hızlandırmak için ağırlık çalışmayı da ihmal etmemelisiniz.

    0|0
    0|0
  • Hic anlamam :D
    Yağ yakıcı ney bende kullanayim ;)

    0|0
    0|0
  • Fitness farklı herzaman.

    0|0
    0|0
    • Sorumun cevabı?

    • Yani öyle senin kendi programınla olmaz. Onlara diycen verdiklerine uyucan anlamında dedim.

  • hayır mesele yedıklerınde degıl mesele düzenınde fitness için onemlı kurallar var

    0|0
    0|0
    • Düzenli gitmeyi çok istiyorum ama olmuyo. Hem ben ömür boyu iki günde bir spora gidememki bir yerden sonra haftada üç defa gitsemde yeterli olur...

    • vucut için body e git hem dAha erken hem kısa surelı bence

  • işim olmaz azayıflamak için onlara değil boğazıma dikkat etmem gerekir

    0|0
    0|0
    • Doğru dikkat ediyorum zaten ama işte sporsuz zayıflamayı sevmiyorum şekilsiz biçimsiz vücut kadar berbat bişey yok

    • demi birde size şekil laızm ayan karşısına geçince iyi olmuş diyerek kolaylık gelsin :)

    • Eyvallah :)

  • Diyetinle beraber fitness a devam edersen daha etliki sonuç verirsin.

    0|0
    0|0
    • Ona zaten tekrar dikkat ediyorum. Ama ben vücuduma bir şekil vermek istiyorum. Yani zayıf değilde hafif kaslı kıvrımlı anlatabildimmi? Bunun için önce ideal kilomamı düşmem lazım?

    • Hepsini Göster
    • Aynen değiştirmeliyim çok bir yönlü yiyorum. Teşekkür ederim :)

    • Rica ederim :)

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...