Kardeşim boyundan şikayet ediyor?

Merhaba arkadaşlar şimdi kardeşim 16 yaşında 166 boyunda ve boyundan şikayet ediyor kısa diye. Doktor röntgeninde omurgasının daha kapanmadığı uzayabileceğini söyledi şimdide hareketler falan yapmaya başladı zıplama esneme gibi adeti 13 yaşındayken başladı uzarsın diyoruz inanmıyor böyle kısa kalırım diyo sizce uzamak için en iyi yöntemler nelerdir?


0|0
3|8

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 7

  • Nasip

    0|0
    0|0
  • Bir kız için 1.66 kısa değil

    0|0
    0|0
  • beklemek. D

    0|0
    0|0
  • esneme antremani uzatir kemigi degil belkide kaslari kaslar esnek olursa uzama gerceklesir

    0|0
    0|0
  • yeter daha ne uzayavak

    0|0
    0|0
  • Harbi çok kısa kalmış en azından 175 olsaymış

    0|0
    0|0
  • Belli hareketler çok çabuk uzatır eğer mesaj atarsan yardımcı olurum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • 16 yaşında bu sorunu yapıyorsa biz ölelim😂 uzar ya daha gelişim çağında bu kadar takıp ondan kısaları sinirlendirmese keşke😂

    0|0
    0|0
  • En fazla 1 ya da 2 cm uzar erken regl in kötü yanı bu işte :( basket oynayabilir

    0|0
    0|0
    • Basket oynadı bir faydasını görmedi diyorlarki regl den sonra boy uzamaz

    • Bazı kızların genetiğine göre değişiyo aslında hareketliyse uzayabilir aama çok az yinede düzenli spor yapsın esneme hareketleri vs zaten şimdi dert etse bile ilerde kabullenecek topuklu ayakkabılara umudunu bağlayacak :D

  • gayet uzunmuş neyden şikayet ediyor. 175 olur o 23 yaşına gelince.

    0|0
    1|0
Yükleniyor...