Kaç kilo verdiniz?

Arkadaşlar kaç kilo verdiniz, ve nasıl verdinizz


0|0
710

En İyi Erkek Görüşü

  • 1.5 sene içinde 60 vermiştim sonra tekrar aldım tekrar verdim şuanda 102 küsürüm ama hala şişmanım

    0|0
    0|0
    • Maşallah

    • Hepsini Göster
    • 60 Kilo vermek büyük bir başarı bence. ben 5-6 kilo vermeye uğraşıyorum şu an biliyorum verme cabasını en kötüsüde ideal kiloya gelince verememek ya da durması kilonun

    • yoo aslında öyle değil bir yerden sonra vucut direnc gösteriyo -- yeter artık ne kadar kilo verceksin egrittin beni bak ne hala soktun egridim bittim ne istersen yap bir gram bile vermiycem yeter artık diyo artık -- :)) ama o dönemi vucudu kandırarak yapman lazım mesela 1hafta gibi bir süre az az kacamak yapıp vucut direncini kırabilirsin veya aynı düzende giderken extra bişey yapman lazım

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 9

  • Spor yaparak verirsin
    Ben zaten zayıfım

    0|0
    0|0
  • 68 ile 70 kilo arasında gidip geliyorum.. Kilomu korurum 1,5 kilo falan verdiğim zaman oldu :)

    0|0
    0|0
  • ben kilo almak istiyorum ama olmuyor ne kadar yesem de kilo veriyorum :D :D

    0|0
    0|0
  • 33 kilo verdim 2 yıl önce

    0|0
    0|0
  • 2 kilo sporla

    0|0
    0|0
  • vermedik alıyoruz kim verdi

    0|0
    0|0
  • Irak'a gittiğimde 12 günde 3 kilo verdim

    0|0
    0|0
  • 5.5 ay boyunca sabah 6 da kalkıp gece 10 da uyuyarak. tum gun ayakta olarak. ve asla yaglı baharatlı agır yemekler yemeyerek.. askerdeydımde :((( 110 kılodan 92 kıloya dusmustum tabı sımdı gelelı 9 ay oldu tekrar 106 kıloyum :((( evde kalca ühüühühü

    0|0
    0|0
  • 12 kilo verdim normal bir insan kadar yiyerek verdim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • 63'kilodan 59 kiloya düştüm fazla bişi vermedim yani

    0|0
    0|0
  • 10 kilo verdim çikolata pilav makarnayı keserek

    0|0
    0|0
  • 1 kg

    0|0
    0|0
  • 23 kilo verdim 10 ayda

    0|0
    0|0
  • 10 kılo vermıstım ekmek yemedım sureklı sebze yedım hayvan gibi :D

    0|0
    0|0
  • 10 kg verdım koşarak

    0|0
    0|0
  • Geçen yaz 6 kilo verdim ama istemeden oldu. Mide hastalığı geçirmiştim 2 hafta bişey yiyemeden sadece kustum.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...