1 hafta öncesine kadar seviyorum deyip de 2 gün sonra sevmiyorum olmuyor diyorsa ne yapardınız?

1 hafta öncesine kadar seviyorum diyip de çıkmaya başladğiniz günden 2 gün sonra sevmiyorum olmuyor diyorsa ne yapaardınız


0|0
5|15

En İyi Erkek Görüşü

  • arkadaşlıkla sevgiyi karıştırmış

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Kafasında başka biri var ki unutamadığı senle onu unutmaya çalışmış da olabilir... Onun için bırakabilir... Sen de unut gitsin ... Yolu göster... Sen de kendi yoluna git , o da ..

    0|0
    0|0
  • ''Bana ayırdığın bir hafta için çok teşk ederim gerçekten çok mutlu ettin herşeye değerdi'' de

    Elbet gelecek ozaman dilediğini yaparsın:)

    0|1
    0|0
    • mesajlarına cevap vermyor gelmedi diyor ama sana gstermeden attgın mesajları silmeye calışıyor ama sen görüyorsun işde o sırada konuşmuyorsun ve ayrıldgınıda arkdslrndan duyuyrsn

    • Bi yerden bi açığını duymuştur kuyunu kazan var ozamn

  • allah bana öyle bir gün yaşatmasın ölmekten beter olurum alla beni öyle bir sınavla test etmesin inş

    0|0
    0|0
  • doğal olmayan bir durum.araştırmak lazım.

    0|0
    0|0
  • İyi o zaman der ve bağları koparırım

    0|0
    0|0
  • yalancı der yoluma devam ederdim

    0|0
    0|0
  • Erken kalkan yol alır.

    0|0
    0|0
  • Olmadı bi sigara yakar mutluluklar dileriz :D

    0|0
    0|0
  • 2 günlük ilişki için hiç birşey yapmaya gerek yok ki. ilişki bile denmez ona

    0|0
    0|0
    • barışlı br hfta oluyr 10 aylık br ilişki

    • Hepsini Göster
    • üzerinden tam 1 YIL geçti barışsak barışıkdr tekrrdan

    • karar ver, 2 günlük mü 10 aylık mı 1 yıllık mı :)

  • ayrılırdım öyle şeymi olur

    0|0
    0|0
  • ayrılırım ozaman yapıcak bişey yok

    0|0
    0|0
  • Bir nedeni vardır illaki sevgi 2 gunde yer değiştirmez

    0|0
    0|0
  • çocukça bir ilişkidir yoluna derim.

    0|0
    0|0
  • ''S*ktir git'' derdim.

    0|0
    0|0
    • 1o ayyını paylaşıyorsn ama bir dediği bir dediğini tutmyr işde

Kızlar Ne Diyor 5

  • bakim cok önemli yani bakimin yerindemi? disin burnun gözün ellerin kokun...hepsi yerindeyse ozaman bu insan zir deli.. yok yerinde degilse büyük ihtimal saydiklarimdan olabilir yanii seviyorum diyor sonra cikmaya basliosun skldm olmuoyor diyor.. bu iste bu sebeplerden bitanesi bile seni itici bulmasina ve birakmasina sebep olurki böyleysede daha geri dönmez..kolay gelsin

    0|0
    0|0
  • Denk geldi öylesi,sebebini anlamaya çalışırım baktım olmuyo naparsan yap derim.

    0|0
    0|0
    • ortada sebeb yok ama

    • Sebep derken kendimce acaba başkasımı var,yanlış mı yaptım neden böyle oldu diye zaten onun için sebep yoktur.

  • Tabi ki ayrılırım, demek ki seni sevebileceğini düşünüp bir ilişkiye başlamış sonra yanıldığını farketmiş sevmiyorumlara başlamış bu seferde ama sen ayrılmazsan bu senin kişiliğine zarar vericektir..

    0|0
    0|0
  • başkasını bulmuştur kesin o

    0|0
    0|0
  • Dengesiz yalancı insanlarla işim olmaz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...