Sizce bi kere daha denemeli miyim?

bi kaç gün önce bi kızla tanıştım..üyesi olduğum spor salonunda çalisyo..aramızdaki sohbet çok iyiydi..ikinci defa görüştüğümüzde de sohbet çok güzeldi en sonunda ben davet ettim onu

oda bana ; kesin söz vermiyim yarın ev eşyalarımız gelecek annem rahatsz evde olmam gerekebilir dedi.

ertesi gün gittim konuştuk

eve gitmem gerekiyo dedi..bende boş gününü sordum oda daha programımız çıkmadı ama çarşamba galiba dedi..öle diyince ben de daha fazla üstelemeyim o zaman dedim..oda yok üstelemekle ilığlı değil çıkmayı bende isterdim fakat eve gitmeliyim dedi..sonra ben cp numaramı vereyim dedim..o gerek yok ben senin üye kaydından ulaşırım numarana dedi bende tamam dedim tokalaştık ve ayrıldım yanından

şimdi size sorum bu kıza bi kere daha gidip konuşayı mı ?

yoksa bu kızdan bi iş çıkmaz mı?


0|0
2|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Direk hayır demediği için iş çıkabilir ama çok üstüne gitme havalara girmesin :)

    0|0
    0|0
    • bugun gıdıp son bı kez daha sorucaktım napıcaz dıye..ama sen gıtmemı dıyosun ?

    • Bence davet et ama çaresiz gibi görünme ;)

Kızlar Ne Diyor 2

  • bence o kızdan iş çıkmaz boşuna kürek çekme :)

    0|0
    0|0
    • neden bole dedın merak etım ?

  • naz yapıyordur erkeklerin biraz ısrarını bekler kızlar :))

    0|0
    0|0
    • walla bugunde konuscam gıdıp eger yıne mırın kırın ederse..ben cekılırım artık

    • yani bugünde dene görüşmek istemezse daha fazlada koşma peşinden :))

      şımartmayın kızları bukadar :)))))

    • bende senın gıbı dusunuyorum :D

Erkekler Ne Diyor 5

  • bence konusma bir 2 yada 3 qun fılan o senle durmadan konusmak ıstıyorsa oda ıstıyodur ama oyle hıc yanına gelmezse demek kı oda ıstemıyor yada arkadas olmak ıstıyodur :)

    0|0
    0|0
  • Elinde beklettiği bir kişi daha var olabilir...

    Senden hoşlanmamış olabilir...

    0|0
    0|0
  • Birinden haber bekliyor seni yan cebte tutuyor o olmazsa sana ışık yakıcaktır ;)

    0|0
    0|0
  • bence biraz bekle hızlı davranma ısrarcı olma

    0|0
    0|0
  • Bizce bir kere daha dene.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...