Galatasarayın Oynadığı Oyun Neden Herkesin Zoruna Gidiyo?

Şu ligte hakemler hangi maçı doğru yönetmişte kalkmış galatasaray şunu yaptı bunu yaptı diyebiliyosunuz. Şu ligte her takımın hakettiği ve kaybettiği puanlar var bu zaten net. Ama tescilli şike yapanlarla Galatasarayı karıştırmayın arkadaşlar. Yapılan apaçık kıskançlık ve çekememezlik.


0|0
2|10

En İyi Erkek Görüşü

  • ya abi hakemlerin 5 gözü varmış gibi bir algı yaratıldı türkiyede. başarıyı iyi oyuna, başarısızlığı hakeme bağlıyor tüm takımlar. hakemin pozisyonu görebilmesi için sadece 1 anı var. o an içinde gözüne toz kaçmış veya yanlış zamanda göz kırpma refleksi olmuş olabilir o önemli an içerisinde. yüzlerce ihtimal var hatta binlerce ihtimal. bir maçta onlarca kamera açısı vardır değilmi? öyle pozisyonlar olurki sen TV başında 20 farklı kamera açısından baksan bile yine anlayamazsın neyin ne olduğunu. spor programlarında 3-4 hatta bazen 4-5 saat bu tür pozisyonları yorumluyorlar. en sonunda her biri başka görüşlerde ayrılabiliyor en ünlü spor yorumcuları dahil. ancak gel gelelimki hakem o pozisyon anında yine %90 ihtimalle doğru kararı veriyordur bazende yardımcılarından yardım alarak. bu yazıyı topladığımızda şu sonuç ortaya çıkıyor, yorumcu 20 farklı pozisyondan neyin ne olduğunu anlayamıyor yeri geldiğinde ama ağzından çıkan laf şu, yine siktiğimin türk hakemleri bir b*k beceremiyor. ulan senin 20 farklı kamera açısından anlayamadığın pozisyonu hakem nasıl bilsin? ne saçma insanlarsınız siz ya? hakem ayağını kaldırıyor adamlar şike diyor :D abartı değil hatırlayın GS maçında burak kafa golü attığında hakemin ayağı havada olduğundan kıyametler koptu. hakemin artık Allah bilir başka bir yeri kalksaydı ülkede deprem olurdu :D

    1|2
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Kendin vermissin cevabi. Kiskanclik

    0|0
    0|0
  • Onların derdi tam olarak işte bu ⭐⭐⭐⭐

    1|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Ben de galatasaraylıyım. oyun moyun su an ıcın önemsız. onlar kazanmamızdan dolayı mutsuzlar. medenıyetlerı sezon sonunda patlama noktasına geldıgı ıcın asıl maskelerını şimdi göruyoruz. avrupadan züktürü yemişlerin medenıyetını yerim. az kenara cekılınde ben bılmem beyım bılır dıyın.

    1|1
    0|0
  • İnş Beşiktaş maçındanda 3 puanla çıkarız biz işimize bakalım.

    1|1
    0|0
  • http://i.hizliresim.com/b5rWQG.jpg Olay tamda bu birader

    1|1
    0|0
  • kuyruk acısı işte ne yaparsın

    1|1
    0|0
  • şike yaptıda ondan

    0|0
    1|2
  • Sivasspor taraftarı devre arası tempo tutuyor:
    Vahap beyaaaaaz ahmet çakaar şeref sizsin 6alatasaraaaay. parayla şampiyonluk ne kadar kolaaay

    0|0
    1|2
  • Bence de

    0|0
    0|0
  • çok dogru düşünüyosun kardeşim %100 katılıyorum sana yürü

    0|0
    0|0
  • http://i.hizliresim.com/Wn0d1L.jpg

    Penaltı olmayan pozisyonda penaltı calıyor hakemler g. s ye

    gs nin oyun falan oynadıgı yok

    0|0
    1|1
Yükleniyor...