Çocuğunuzu spor aktivitelerine yönlendirecekmisiniz?

Spor yapmanın çocuğunuzun kendisine olan saygısını, benlik değerini ve özgüvenini etkileme gibi bir potansiyeli var. Aklınızda bulunsun çocuğunuz varsa ya da olduğunda sporun aile desteğiyle birlikte çocuğun kendisi hakkındaki hislerini olumlu etkileyeceği tespit edilmiş.


0|0
417

En İyi Erkek Görüşü

  • Bence cocukları spora yönlendirmek cok mantıklı bir iş olur
    Ve kendilerini mutlu hissederler
    gelişimide güzel olur

    1|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 16

  • yürümeye başlayınca motoru öğretcem hemen hayalim bu zaten =)

    s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...beb03ba26d.jpg

    1|0
    0|0
  • 7 yaşında yüzme
    12-13 yaşında fitness a başlatacağım

    1|0
    0|0
  • Evet tabi ki spor ya da sanat

    1|0
    0|0
  • Evet yonlendirecwm

    1|0
    0|0
  • Evet düşünüyorum

    1|0
    0|0
  • Tabiki.. Katılıyorum özgüvenli oluyor ve asosyallik en az seviyeye iniyor

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle. Önce jimnastik ve yüzme daha sonra basketbol ;)

    1|0
    0|0
  • Tabiki yönlendiricem olursa Yüzme ve Dövüş sanatları ve basketbol düşünüyorum.

    1|0
    0|0
  • Bende oldugu gibi 8 yasinda tekvandoya verecegim.

    1|0
    0|0
  • tekvando

    1|0
    0|0
  • Düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Ne yapamadıysam çocuğum olursa hepsine teşvik edeceğim gitar , sinema, karate , uzak doğu sanatları evde pc başında ömür çüreteceğine kişisel gelişsin.

    0|1
    0|0
  • Evlenmeyi düşünmüyorum. Ama olursa evlenir baba olursan evet yönlendiririm.

    Kick box , Fitness gibi.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle.

    0|0
    0|0
  • Aynen katılıyorum özellikle yüzme ve basketbol şiddetle önerimdir :))

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Evet basketbol
    Ben oynuyordum bıraktım

    1|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • Çok istiyorum ama eşim küçük diyo

    0|0
    0|0
    • Kaç yaşında

    • Hepsini Göster
    • Haa şu Suya alıştırma yöntemleri diyosunuz. Geç değil benim 3 yaşında yüzmeye gitti şu an 8 YAŞINDA benden iyi yüzyo. 4 yaşında braktı ben zaten bilyorum diye jimnastik yaptı 3 sene 1 senedir tekvando yapıyor. Gerçi sporun yaşı yok.

    • Valla isterim hem zeka gelişiyo hem özgüvenli olur hem sosyal olur bakıcaz artık

  • Çocuğumu heralde aktiviteden aktiviteye kostururum. Okuldan cok daha onemli geliyo bana

    0|0
    0|0
Yükleniyor...