Sizce şampiyon hangisi?( CİMBOM)?

Arkadaşlar sizce şampiyon hangi takım olacak? Bana sorarsaniz GALATASARAY. Yani inşAllah ya heyecandan ölüyorum :d


0|0
5|5

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 5

  • Galatasaray

    2|0
    0|0
  • GS olacak nefesleri tutun

    2|0
    0|0
  • şampiyonluk kaçAK saray ziyaretinde 6alatasaraya verildi diyoruz hala kim olacak diye soruyorsunuz.

    0|0
    1|1
    • Ya bu ne saçma sapan bir cevap Allah aşkına

    • Hepsini Göster
    • Hayir emin ol kendi takimimi hatta sampiyonluk yarisindaki diger takimlari an be an takip ediyorum. Tabi su an bir fenev kaldi da neyse.
      Ve bu arada benimde beynim olmasa bende bunlari yazardim sizi elestirmiyorum haklisiniz yani...

    • Yazmışsın zaten:))

  • Galatasaray 90+da yiyecegi golle sampiyoblugu fenere birakicak. d

    0|0
    1|1
  • Şikeci galatasaray şampiyon olamaz bir Beşiktaş taraftarı olarak tek isteğim fenerbahçe şampiyon olsun.
    Şikeci takıma herşey yasak inşallah kaza yaparda hepsi geberir futbolcuların

    0|0
    2|2
    • Ülkede adını şikebahçe olarak duyurmuş bir takıma karşı bizi desteklememeniz üzdü... şaka şaka size ihtiyacımız yok GALATASARAY'ın tek dostu kendisidir.

    • Hepsini Göster
    • Hahah bayağı güldüm :D hatta besiktas ustunde oyunlar oynanıyo dimi? :D beynini getir suraya sonra konusalim. Asil, hakemlerin fenev maclarinda gormezden geldigi cok sey oldugunu herkes biliyor fakat sorarsan hakemler bizimle dost mu oluyorlar? Komiksiniz, sadece komik baska bir sey degil.

    • Hahahah yaşınızla (tabi dogruysa) terbiyeniz ters orantılıymış bunu anladim ha bir de komikliğinize edepsizliğinizde eklendi sizi iyice tanımış oldum, teşekkürler

Kızlar Ne Diyor 4

  • Galatasaray

    1|0
    0|0
  • gsgsgsgs

    1|1
    1|0
  • Nezaman belli olcak?

    1|1
    0|0
    • Önümuzde beşiktaş ve sonra çaykur rizespor var. Yani 2 hafta kaldı

    • Hepsini Göster
    • Rica ederim, umarım dediğimiz gibi olur ya :")

    • Olacak merak etmeee💛❤

  • buna mı heyecanlandın. zaten sürekli şampiyon olan takımlardan biri değil mi?

    1|0
    0|0
Yükleniyor...