Bugün ki maçta Emre Belözoğlu için ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar Emre için ne düşünüyorsunuz merak ediyorum...

Güncellemeler:
Bana kalsa Emre çok iyi dayanıyor

0|0
2|16

En İyi Erkek Görüşü

  • kaleci ikram etti yapacak birşey yok.

    0|0
    1|0
    • Pardon ne kalecisi ya son dakikada adam top gelsede yesem mi dedi?

    • Hepsini Göster
    • l*n karaktersiz dunku kalecinin yaptığınıda anlatsana boş boş otme burada diz dua edin de bjk maçını kazanın kaybederseniz gorecem o gotunuzu

Erkekler Ne Diyor 15

  • Gs ve fenerbahce el ele kol kola şike şike yeniyorlar bakalım ne olucak sonu bu ligin..
    Biz bu lig icin fazla serefliyiz..

    0|0
    1|1
  • sevmiyom

    0|0
    0|0
  • Diegoyu çıkarıp selçuğu alınca ben dayanamadım :((

    0|0
    0|0
  • Emre Mınoğlu..!

    0|0
    2|0
  • Hiçbir şey

    0|0
    0|0
  • Iyi😊

    0|0
    0|0
  • adamın dibi kaptanım

    0|0
    0|0
  • Gol attı kaptanlık yaptı bu kadar.

    0|0
    0|0
  • Gidin meloyu konusun emreden ne istiyorsunuz

    0|0
    0|0
  • yobazın teki

    0|0
    1|0
  • Hic bir sey

    0|0
    0|0
  • golünü attı iyi yaptı iyiydi yani adam tecrübeli

    0|0
    0|0
  • hicbir zaman iyi bisey dusunemicen o herif hakkinda

    0|0
    0|0
  • Her macta ayni cirkef degisen yok tur futbolu kotu örneklerinden

    0|0
    0|0
  • futbolcu olarak iyi, insan olarak sevmiyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • 0-0 bitecek diye kıs kıs gülerken emre bir koydu bazılarının hevesi kaçtı

    0|0
    0|1
  • ne oldu maç

    0|0
    0|0
Yükleniyor...