Sevdiğinizin adını hiç Google'da arattınız mı?

evet bunu genelde erkekler yapar kızlar da yaparmı yapanlar itirafta bulunsun lütfen eğer yapmayanlarda varsa şu saniyeden sonra yapıcağına eminim :D

Sevdiğinizin adını hiç Google'da arattınız mı?

  • Evet yaptım.
    60% (27)76% (28)67% (55)Oy Ver
  • Hayır Yapmadım.
    18% (8)22% (8)20% (16)Oy Ver
  • Şimdi Yapıyorum.
    22% (10)2% (1)13% (11)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
Eğer bana yapıldıysa şuan şu sitede yaptıklarıma kadar ulaşmış olabilme ihtimali çok yüksek eğer beni takip ediyorsa burdan ona selam olsun :D

0|0
47|26

En İyi Kız Görüşü

  • Defalarca hemde... Twitter filan bayağı bilgi bulmuştum.:D

    0|0
    1|0
    • evet benimde twitter ım çıkıyomuş dün farkettim ve bu sitedeki üyelik ismimi yollamışım bi tek duvarımda o vardı eğer arattıysa google da adımı bu sitedeki profilimi karıştırmış olma ihtimali var :D

Kızlar Ne Diyor 46

  • evet ara ara yaparım :) bende korkuyorum burda rastlamasın diye :D

    0|0
    0|0
  • Ben sadece sevdiğimi falan değil hakkında bir şeyler öğrenmek istediğim insanları da google da aratırım ama senin sitede yazdıklarına nasıl ulaşacaklarını anlayamadım burda gerçek adın yazmıyor ki adın çıksın bu siteden ilgili bir linkle.

    0|0
    0|0
    • twitter adresimi kullanmıyorum bi tek xper puanı için bu sitenin twitter hesabına üyelik ismimi yollamışım oda duvarımda çıkmış bi tek o vardı duvarımda..

    • Hepsini Göster
    • e sen de ne diye twitterda yazdın o zmn gerçek adını sen kaşınmışsın :D

    • önemli değil isteyen girsin baksın kimseden sakladığım bişey yok hatta daha iyi yani :)

  • Yapmıştım.

    0|0
    1|0
  • Yoo hiç yapmadım , onun yaptığınıda sanmam ...

    0|0
    1|0
  • allaha şükür ergenliği atlattım.

    0|0
    2|0
  • itiraf ediyorum arattım ve hiç ummadığım bilgiler de öğrenmiştim,yapmayan aramayan varsa da arasın değişik bilgiler öğrenebilirsiniz :)

    1|0
    0|0
  • Tanıdığım herkesi en az bir kere aratmışımdır...

    1|0
    1|0
  • sadece google mı ? yandex bing bisürü arama motoruna arattıım. farklı sonuclar bulunablliyo gercekten. ve sevgilime ait bi sürü resme, hatta bi sürü sitede üyeliklerine herşeye ulaşabiliyosun. kızlar bunu mutlaka yapııın:)) uyumayın:))

    0|0
    0|0
  • İtiraf ediyorum, yaptım.

    0|0
    0|0
  • c hehehe :)

    1|0
    0|0
  • yok hiç yapmadım nasıl ne çıkıyor arayınca anlamadı

    0|0
    1|0
  • evet ihanet ettiğini google dan tespit ettim. kendi ismimide yazmışımdır :) ama hakkımda birşey yok

    0|0
    1|0
  • şu an etkilendıgım ınsana yapmamıstım sayende onada yaptım ve bır çok şey buldum başladım ya devmı gelır :)

    0|0
    0|0
    • :)yoo korkmadım kendimi arattım bi tek bu resmim çıkıyo o kadar yani...benm bilgilerimi bulamazlar:))

    • Hepsini Göster
    • gerck adım olmadına gore zor :D... erkk arkımı arastırıyorm

    • yoo bak yaz çıkıyo:)

  • ohooo arattım pişman degılım yıne olsa yıne yaparım :D

    0|0
    0|0
  • Çoook :p dgfdhgfjgh

    0|0
    0|0
  • Hayır. Hiç aklıma gelmedi böyle bir şey yapmak.

    0|0
    1|0
  • evet yaptım

    0|0
    1|0
  • Evet yaptım.

    0|0
    0|0
  • Ben sevmediklerimide arıyorum internette :) faydali ola biliyor bazen

    0|0
    0|0
  • güncelin çok güzel:D

    ben yaptım. beni bulacagını sanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • Hayır yapmadım

    0|0
    1|0
  • Bırak sevdiğini ben kendimi bile araştırıyorum :)

    1|0
    1|0
  • sadece ve sadece bir kişiyi ve buldum keşkede bulmasaydım

    0|0
    1|0
  • Evet yaptım.

    0|0
    0|0
  • Yaptımmmm.

    0|0
    0|0
  • bence daha çok bu sorudan sonra kendilerini ilk nasıl çıktıklarına bakacaklardır:)

    0|0
    0|0
  • çoookk yaptım. sevgilim olma ihtimali olanlara bile yaptım

    0|0
    0|0
  • yaptım evet...

    0|0
    1|0
  • he.

    1|0
    0|0
  • Yok ki aratalım :D Dermişim. Şaka bi yana çok sonuç çıkar. İsim sadece şahıslara ait değil ki

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    16

Erkekler Ne Diyor 26

  • ben buç uyumuna bakarım direkt :D :D :D :D burçlara hiç inanmam ama yazılanlar doğru çıkıyor hep :D zaten altı üstü 2 kez sevdik 2 kez baktım o kadar

    0|0
    1|0
  • bildiğin ajanlık yahu bu :))) mantıklı ama söz uçar yazı kalır

    0|0
    0|0
  • adımı o kadar aratmışlar ki artık, google bile direkt tamamlıyor.Hani çok kullanılan bir ad diyeceksin değil, kendi pc'ım ve netim dışında dene diyeceksen onuda yaptım.Değişmedi sonuç. muzdaripim...

    0|0
    0|0
  • kendimi arattım da şimdi bana ait haberler 1.5 sayfa çıkıyo:)hatta google kendi tamamlayabiliyo adımı soyadımı o derece ünlü olmuşum.yazıp ta unuttuğum şiirlerimi yazılarımı bile buldu getirdi :)

    0|0
    0|0
  • yapmadım ve yapmicağımdan da eminim. kız arkadaşımın bana söylemek istemediği şeyleri bilmek istemem. tabi yalan yakalarsam bi daha güvenemem ve sırf bi daha güvenemiceğim için ayrılırım.

    0|0
    0|0
  • Ewt yaptım hatta facebook benim fikrimdi ama biraz daha farklı olarak :) Ne yazık ki elin gevuru yine bizden önce davrandı :D

    0|0
    1|0
  • ne sevmesi, hoşuma giden her kıza yaparım ;)

    0|1
    0|0
  • yaptım. ama bi tek facebook profili çıktı

    0|0
    0|0
  • Aratılmazmı aratılır tabi yaaa :D

    0|0
    0|0
  • yapmayan yoktur sanırım...

    0|1
    0|0
  • Sadece sevdiklerimi değil, sinir olduklarımı, gıcık kaptıklarımı da ararım. Bazen faydalı bilgiler elde edilebiliyor. ;)

    0|0
    0|0
  • sevdiğimin adından google ı arattım internet çöktü.

    0|0
    0|0
  • aramayan merak etmeyen demektir

    1|0
    0|0
  • İnternet çağında çok normal, sevgilim olma ihtimali olan kızlara bile yaparım :)

    0|0
    0|0
  • hiç aklıma gelmedi

    0|0
    0|0
  • yoooooooo denemedim :)

    0|0
    1|0
  • Arattım :((

    Çanakkale gezi listesinde çıkıyor bir tek ...

    0|0
    0|0
  • Kendimi çok arattım :D

    0|0
    0|0
  • Çok defalar arattım. En sonunda hiçbirşey bulamadım o ayrı:)

    0|0
    0|0
  • arattırmayan pek yoktur sanırım :D

    0|0
    0|0
  • Eski sevgilimin ismini yazdım evet çıktı ... bir lisede öğretmen olmuş :)

    0|0
    0|0
  • google benim dert ortağım ki :)

    0|0
    0|0
  • Ara sıra ararım,coverları ve konser videoları çıkar izleyip dinlerim.

    0|0
    1|0
  • herkesin resmi çıkıyo mu googleden yaa

    0|0
    1|0
  • aradım p*rnstar cıktı hayırdır bra neyın pesındesın bız fıkır tepe cocuguyuz

    0|0
    0|0
  • nasıl yani ne oluyormuş aratınca

    0|0
    1|0
    • foyaları çıkarıyo ortaya bide böyle iki isimliysen bi yazdımı adını şak diye dökülüyo herşey

Yükleniyor...