Şikenin uzmanları gs nin golünde şike var dediler siz ne düşünüyosunuz?

Şikecinin uzmanları gs nin golünde şike var dediler siz ne düşünüyosunuz?

Şikenin uzmanları gs nin golünde şike var dediler siz ne düşünüyosunuz?
Neymiş kaleci topa elini uzatmamışmış! Bu da uzatmadı bakınız


0|0
510

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 4

  • Çekememezlik başka bişey değil. 😄

    0|1
    0|0
  • Ben anlamam o işlerden

    0|0
    0|0
  • kıskançlık varya cidden çok kötü birşey acıyorum onlara 😄

    0|1
    0|0
  • hee heee

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • besiktasliyim sike fan hikaye.5 mactir ilk yari sahada olmayan bir takim ikinci yari cikip 1-0 1-0 kazaniyosa bu katsi takimin malligidir sen oymamassan adam gelir atar hic bir fakim bir digerine b*k atmasin. ama besiktasin bu sartlarda sampiyon falan olamayacagida bir gercek meloyu oyundan atmayan hakem sayisi 1 degil 2 degil. bize gelince tekte kirmiziyi yeriz. hocaya laf yapan oyuncumuz yok tabi. boyle boyle gs olur fener olur bu takim sampiyob olamaz haftayada bir sekilde kaybederz. hayrlisi olsun onceden kutlayayim sampiyonu

    0|1
    0|0
    • eyvallah ama hep melo demişsin fenerin oyuncuları daha cirkef emre özellikle hiç atılmıyo

    • gs nin maci oldugu icin haftayada gs yle oynicamiz icin boyle dedim hocam yoksa emre ve volkan futbol oynamak icin cikmiyolar sahaya

  • Hayatları şike olmuş ;/

    1|1
    1|0
  • Ahahah gece gece guldurdun abicim bos bos konusurlar anca :Dd

    0|0
    0|0
  • 2|0
    0|0
  • Algı operasyonu işte şampiyon Cimbom YAZDIRACAĞIZ!

    0|1
    0|0
  • kaleci kontrada kaldi yapabilecegi nirsey yoktu ve gol olmuatu bir kere

    0|0
    0|0
  • 4. Yıldız yolunda sok ikii

    1|0
    0|0
  • madem öyle tamam onlar sezon boyunca yaptı varsın bizde bir maçta yapalım :D

    0|0
    0|0
    • kabul ediyosunuz yani

    • Hepsini Göster
    • bak arkadaş seni bir şeylere inandırıcak değilim insan neye inanmak isterse ona inanır o yüzden senle uğraşamam tamam

    • ben inanmak istediğime inanmam. Doğru olana inanırım. Bana daha mantıklı bişey söyleyemiyosun. İnanmak istediğime inansaydım fenerin şike yaptığını şu anda kabulleniyo olmazdım.

  • uzatmadı değil elini ger çekti açta izle la sivrizeka

    0|0
    0|1
  • Yabsgitsinler varsada ispatlasinlar *

    0|0
    0|0
Yükleniyor...