:-) Bu sezonun şampiyon taraftarları nerede?

Galatasaraylı renktaşlarımızı görelim :-D

Fenevlilerle ezikler sizi seneye bekleriz :-D


0|0
8|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Süper Ligde Şampiyonlar Ligine kim giderse gitsin dökülecek gelecek sezon.
    Uefa da sistem değişti artık ülke sıralamasına göre olacak gruplar yani şöyle. Premier Lig 1. si 1. torbada yer alacak fakat premier lig 2. si de 2. torbadan yer alacak. Yani anlayacağın La Liga'da Barcelona, Real Madrid, Atletico Madrid gibi takımlardan biri, Premier Ligde, Chelsea, Arsenal, City Manchester United, İtalya da Juventus, Lazio, Napoli gibi takımlar gelebilir.
    Türkiye 13. sırada olduğuna göre muhtemelen taş çatlasa 3. torbada olur fakat 4. torbada olursa şaşırmam. Yani süper ligden uefaya katılacak takımların karşısına birden fazla seri başı gelebilir.
    Bu dediğimi anlamayanlar çıkacaktır ama acı gerçek ile gelecek sezon uefaya giden takımlar yaşayacak bildiğin dökülecekler ülke puanı daha rezil durumda olacak.

    0|0
    0|0
    • Anladım kardeş.. yapıcak bişe yok artk ne kime ne çıkarsa bahtın a;-)

Kızlar Ne Diyor 8

  • Şampiyonuz inşallah :)

    0|1
    0|1
  • burada

    0|0
    0|0
  • Galatasaray :))

    1|1
    0|0
  • Burada.✋

    0|0
    0|0
  • Daha dur bugün bir maç aldınız hemen umutlanmayın belli olmaz hicbirsey :D

    0|0
    1|0
    • Geçen haftada bir maç aldık :-D sen nasıl girdin içeri :-D

    • Hepsini Göster
    • Yazmamissin :D ne zoruma gidicek be bu sene de siz sampiyon olun hadi hevesinizi alin :D

    • Hı hı olamayınca öyle derler :-P

  • öhhöö öhhöm, gerçi biz alışkınız yıldızı onlardan önce takmaya ama formalite icabı oynuyoruz işte :D

    0|0
    0|1
  • daha bişey belli olmadı temkinli olalım yinede :/

    0|0
    0|0
  • Cimbombom sampiyon avrupadan aslan kardeslerime selamlar

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Burdayiz kardesim :)

    0|1
    0|0
    • Eywallah kardeşim, eksik olmayınnn :-)

  • Daha şampiyon olmadık kalan maçlarımızıda kazanıp inş oluruz.

    1|0
    0|0
  • Genç Fenerliler genç Fenerliler Ultraaslanıııı...

    0|3
    0|4
  • Burdayız başkan

    1|1
    0|0
  • R nerene kaçtı Dicemde Galatasaray gibi güçlü bir takıma bunu deme hakkına sahip değilim

    0|0
    0|2
  • burdayım

    0|0
    0|0
  • Haftaya da alırsak var ya...😃

    0|0
    0|0
  • Demek deliklerinizden çıkmaya başladınız

    0|1
    0|1
    • Sessizliğimiz asiliğimizdendir kardeş!!

Yükleniyor...