Kilo verdim ama kollarim hala kalın napayım?

10 kilo verdim vücudum inceldi ama kollarım hala kalın 1 bucuk kiloluk agirliklarla çalışıyorum hala sarkık ve kalın bir ise yaramıyo vucudum yok olcak kollarim kalcak ya ne yapabilirim?

Güncellemeler:
Arkadaşlar zaten kiloyu spor ve diyetle verdim

0|0
6|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Şimdi sorun kollarındaysa eğer kol antremanları yapman gerek. Ağırlık çalıştığında sıkılaşacaktır falat şu an yağ olduğu için sıkılaşma göremezsin önce yağlar. kolları yormalısın. Ve en kötü yanını söyleyeyim en zor yorulan uzuvlardan biridir kol bacaklar yorulur bel boyun yorulur ama kollar bana mısın demez. al eline pet şişe içine su koy ve aç kronometreyi ellerini ileriye doğru aç birbirine paralel olacak şekilde ikisindede pet şişe var 0.5 litrelikve kafanın üzeriyle aynı hizaya gelecek şekilde dirseklerini kırmadan kaldır tutabildiğin kadar tut. Yanmayı hissettikten sonra indir. 30 sn bekle ve tekrarla bunu 4-5 set yap daha sonra kollara açma germe yap. İmkanın varsa günde 45 dk yüz (suda durma yüz!)

    1|0
    0|0
    • Ben dedigini 1 buçuk kiloluk damblla yaptim zaten 2 günde bir ama bugün 3 kiloya çıkardım hergün yapicam artık

    • Şimdi şöyle bir şey var ki sen şişmek için değil fazlalığı azaltmak için uğraşıyorsun! Ağırlığın önemi yok amaç sürecin uzatılmasıdır. Unutma ki kol yanmaya başladıktan sonraki evre önemlidir öncesi yalnızca ısınmadır! Ben sana hafif ağırlıkla daha uzun süre tutmanı tavsiye ederim!

Erkekler Ne Diyor 12

  • Vucut nerden kilo vereceğini kendi belirler. Genetiğinle alakalı bir durum bu..

    Biri 50 kilo verir ama yüzü aynı kalır.
    Diğeri 5 kilo verir hepsi göbekten olur..

    Ağırlığı arttır.

    1|0
    0|0
  • Kilo verdiysen tüm vücudundan gitmiştir
    sadece göbek veya bölgesel olmaz
    kollarına gelince ağırlıkları biraz arttır
    ve sarkmasını azaltacaktır bu

    1|0
    0|0
  • Ağırlık yükselt be cicim

    1|0
    0|0
  • Sinav çek :)

    1|0
    0|0
  • spor yap

    0|0
    1|0
  • demekki kollarından vermemişsin

    0|0
    1|0
  • düzensiz kilo vermek bu

    0|0
    1|0
  • Ağırlıkları arttır

    0|0
    0|0
  • Devam et zayiflamaya

    0|0
    0|0
  • kaç ayda verdin o kadar kiloyu?

    0|0
    0|0
    • 2 buçuk ayda

    • Hepsini Göster
    • Anladım peki kiloyu su olarak VERMEMEK için ne yaptın? spor yaparken devamlı su mu içtin ben çok terliyorum öyleki tişörtümün arkası önü heryeri sırılsıklam oluyo

    • Yani zaten vücudunda su olduğu icin mutlaka su gidiyo kilo vermek icin gunde 2 bucuk litre su icmen gerek bende pek bilmiyorum ama mutlaka spor yap kilo verirken ve diyet

  • boy kilo orantın ne şuan?

    0|0
    0|0
  • Barfiks çek

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • boks ;O

    1|0
    0|0
  • Kilo verirken spor yapmış olsaydınız böyle bir sorunla karşılaşmayacaktınız. Dambıl ile kol çalışması yapın.

    0|0
    1|0
    • Yaptim zaten keşke soruyu düzgün okusydin

  • voleybol oyna

    0|0
    0|0
  • Hali cirp.

    0|0
    0|0
  • Bölgesel inceltmeye devam et kollarını sıkılaştıran

    0|0
    0|0
  • dumble calıs

    0|0
    1|0
Yükleniyor...