Hangi sporla uğraşıyorsunuz?

Ben snowboard, kayak ve kort tenisi ile uğraşıyorum. Sizler?


0|0
6|23

En İyi Erkek Görüşü

  • Ewde iste genelde Yürüyüş otobusu kacirinca koşu birinden tirsinca sapanla taş atma Acikinca cene acma germe Kuvette yüzme birde zevkine bilardo :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • evde yalnız kaldığımda yatağa çıkıp zıplayarak dans ediyorum

    0|0
    0|0
  • Yatak sporları

    0|1
    1|0
  • Fitness

    0|0
    0|0
  • Uyuma sporu duzenli uyuyoruz

    0|0
    0|0
  • Bodybuildingle uğraşıyor gibiyim. Arada canım sıkılırsa antreman yapıyorum :D

    0|0
    0|0
  • kick boks fitness

    0|0
    0|0
  • Spor sağlıga zararlı olduğu için hiçbiri :D

    0|0
    0|0
  • üçü de merak duyup fırsat bulamadığım sporlar öğrenmeyi isterdim

    0|0
    0|0
  • 15 yaşımdan beri kaykay
    4 yıl muay thai
    1.5 yıldırda parkour extreme ile uğraşıyom bakıcaz artık

    0|0
    0|0
    • Parkour zor iş. Ben Tracers filmini izledikten sonra hiç başlanmayacaklar listesine ekledim.

  • Kickbox futbol

    0|0
    0|0
  • bodybuilding

    0|0
    0|0
  • Adrenalin sporları. Paraşüt vs.

    0|0
    0|0
  • iyi yüzerim

    0|0
    0|0
  • bende badminton, limbo panteni ve tren sörfü

    0|0
    0|0
  • arada masa tenisi oynuyoruz ya

    0|0
    0|0
    • Nick biraz merak uyandırdı. Gu Jun Pyo'yu bilir misin?

    • Hepsini Göster
    • Hep Lee Min Ho'nun suçu bunlar. Bütün Türkiye'yi Kore dizileri ile o tanıştırdı. Ama City Hunter en iyisidir :)

    • aynen ya bir bayan arkadasım baya baya aşığı onun :D

  • biycle :))))))

    0|0
    0|0
  • Futbol voleybol ve yüzme :)

    0|0
    0|0
  • Uzun tükürme

    0|0
    0|0
  • futbol

    0|0
    0|0
  • Futbol yüzme

    0|0
    0|0
  • Boks ve Fitness ama şimdi Sakatlıkla uğraşıyorum :( :(

    0|0
    0|0
  • Hiçbirşey

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • kickbox

    0|0
    0|0
  • izliyorum voleybol, basketbol falan ama çok oynamaya falan vaktim olmuyor

    0|0
    0|0
  • köpek gezdirme ve lol :D

    0|0
    0|0
  • hahaha ne güzel sallmışsın...
    teniste hangi vuruşun iyidir

    0|0
    0|0
    • Sallamaya ihtiyacım yok. Lisanslı snowboardcuyum. Madalyalarım var. Teniste de sliceım iyidir.

  • kick box futbol :D

    0|0
    0|0
  • Muay thai :)))

    0|0
    0|0
    • İşte aradığım kan. Yapmak istiyorum ama fırsat yok ki.

    • Hepsini Göster
    • Çok iyi yaa. Güney Kore'de erkekler askerde teakwondo öğreniyorlar. Onlarla başa çıkmam için lazım bana bir tane. Ben de o abi ve babadan istiyooom.

    • Ahahhahaha :))) cok guzel yaa bayiliyorum dovus sporlarina :)))

Yükleniyor...