18 yaşından sonra milli sporcu olabilir miyim?

tenis oynamaya basladim 18 yasindaym sizce duzenli antreman yaparak bunu basarabilir miyim daha once diger sporlarla da ugrastim ama tenis sanki bana uygun olan spormus gibi hissediyorm sizce imkani var mi?


0|0
0|12

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 11

  • Profesyonel oynadım. 5 yaşında başlamak gerekli. Ama çok sıkı çalışmayla gerçekten yol alırsın. Zira ben de 5 değil, 22 yaşında başladım :D

    0|0
    0|0
    • sıkı calisirsam her gun duzenli antreman yaparsam bence imkansiz gelmiyor bana ustelik lisans cikarttirmak cok zor deglmis hatta teniste cok basitmis gerisi turnuvalarda basari saglamam yani umarim 1 yil calisarak basaririm gec degildir

    • Hepsini Göster
    • yol kat etmek başka, bu başka. başla bir bakalım önce, devamını kendin ve antrenörün görürsünüz

    • tamam anliyorm teşekkürler :)

  • neden olmasın? :)

    1|0
    0|0
    • olumlu düşündüğün icin tesekkurler ddd

  • Cok gec kalmissin

    1|0
    0|0
  • Biraz zor gibi görünüyor

    1|0
    0|0
  • Zaten turkiye de herkes 18 den sonra milli oluyor

    0|0
    0|0
  • çok geç. o yüzden imkansıza yakın derecede çok zor ama dene derim. her şeyin bir ilki vardır demişler.

    0|0
    0|0
  • Ben bıraktım 18 gelince sporu 😃 olamazsın boşuna uğraşma

    0|0
    0|0
    • neden 18 de biraktn :(

    • Hepsini Göster
    • ajajshsh niye etmiyorsun yaptigin sporu mu cok sevmuyodun baska birseye mi basladn

    • Yaşlandım kanka kendimi eskisi gibi atik ve güçlü hissetmiyorum profesyonel snowboard cıydım kariyerli ve dereceliydim geçen sene sakatlığın üstüne iki diskalifiye gelince yaşlandık dedim gitti öyle 😃

  • Zor...

    0|0
    0|0
  • neden olmasın?

    0|0
    0|0
  • teniste fazla idddalı değiliz ve sporcu çıkartamıyoruz düzenli çalışırsan olabilirsin

    0|0
    0|0
    • haklisin cok fazla önem verdigimiz bir spor dali degl sansimi artirrir bu durum

    • Hepsini Göster
    • destekçin benim :) ilk ödülünü alınca bana teşekkür et :)

    • alirsam o kisi bendm yazarm ndnddnnddndndnd

  • Yetenek önemli çalışmayla her sporu beceremezsin bence bu konuda da yeteneğin olsaydı keşfedilirdi yani öyle büyük bir tenisçi olma ihtimalin yok ama profesyonel olabilirsin belki yine aşırı bir yetenek olmadığın için üst seviyelere çıkamazsın

    1|0
    0|0
    • hocam cok destekledi sahsen 2 aylik haftada 2 saatlik kurs aldım kizim ve kurstaki erkekler smac servis atamazken hoca atisimin dhaa hizli oldugunu hatta kendisinin bile boyle smac servis atmadigini soyledi cidden basarabilecegimi hissediyorm kurstaki arkadslarimda slice imi sevisimi smacimi cok iyi buluyor tek sorunum forehand backhand kontrolleri ayrica solagim :D

    • Belkide tenis için yaratılmışsındır :D

    • skaa maka herkes yapamazsn diyo ilerde tv de tenis macimin izleyici kitlesi olacaklar haberleri yok kcckckcj

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...