Arkadaşlar sevgilimle sürekli olarak tartışma sebebimiz olan kız, bugün faceine "bugün özel bir gün" yazmış

Bakın sabahın şu saatinde yatağımdan yine erkek arkadaşımı o kızla görerek uyandım, her gün aynı kabusu görüyorum. bugün doğum günü erkek arkadaşımın farklı ülkeler de yaşıyoruz, ayrıyız... doğal olarak gidebilmem mümkün değil, her zaman erkek arkadaşımın face'ine bir şeyler paylaşımında bulunan, aşk sözleri yazan ve benim yüzümden tüm bunları silmek zorunda kalıyor erkek arkadaşım.

Bugün de doğum günü olduğu için tamamen duvarını kimse yazı yazmasın diye kapatmış. Kız kendi faceine "bugün özel bir gün" yazmış...

Bilmiyorum arkadaşlar, şu anda sadece ağlıyorum ve midem bulanıyor ben burdan afedersiniz bi trafımı yırtıp gidip adama 500 600 milyonluk hediye alıyorum hiç param yokken borç alıp, onun yaptığı şeye bakın.

Ne olur yardım edin çok kötüyüm şu anda,bunu anlayamazsınız belki ama sadece ölmek istiyorum...


0|0
108

En İyi Kız Görüşü

  • face kullanmıyorum ama bildiğim kdrıyla istediğin kişiyi engelleyebiliyorsun. erkek arkadaşın o kıza pas veriyor bence. silsin arkadaşlıktan engellesin. o ne demek ya? seni üzmeye ne hakkı var? ya tamamen senin yanında dursun adam gibi, erkek gibi ya da çıkıp gitsin hayatından. sorunu erkek arkadaşınla çözebilirsin. o 3. kişi vazgeçmez erkek arkadaşın ona göz kırptıkça. sevgilinin kızı terslemesi lazım. istemeyen erkek inan bana yanına dişi sinek bile yaklaştırmaz.

    2|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • erkek arkadaşın seni gerçekten düşünseydi, senin için bu kadar zor olan bir şeyi hala sürdürmezdi. Yani bunu imkansız kılardı. Onun oraya yazı yazamaması için bir sürü yol var..

    0|0
    0|0
  • şu facebokku icad eden züternbergmi sütçübeygiri mi neyse işte...

    bende o herifi öldürmek istiyoruuum...

    2|0
    0|0
  • arkadaşının daha önce bu kızla bir geçmişi varmı ki bu şekil düşünüyorsun. ölmek istemek sadece mücadeleden kaçmaktır. şunu unutma bir insana hakkettiğinden fazla değer vermemelisin .

    0|0
    0|0
  • bence kendi kendine kuruntu yapıyorda olabilirsin...biraz daha gözlemleyip arkadaşınla daha çok konuşmalısın

    0|0
    0|0
  • madem böyle bi durumdan rahatsızsın erkek arkadaşına anlat rahatsızlığını..kızı silip engellesin ..sevgilinin suçu olmaya bilir..kız yılışık olabilir ..sevgiline sarıl ,gevşetme kollarını yoksa başka eller sarar

    0|0
    0|0
    • anlattım... ama arkadaşı olduğunu söyledi hatta birinin sevgilisiymiş, inanmıyorum tabii. ben onun sevgilisiyken kimsenin doğum gününde gidip bu gün çok özel bi gün yazmıyodum...

      Valla arkadaşım elimden geleni yapıyorum ama dayanamıyorum.Erkek arkadaşımdaki soğukluğu görebiliyorum. Bu bana acı veriyor şuan da nasıl bir durumda olduğumu hayal bile edemezsiniz...

  • Candan Erçetin'den Sen Aşkı Kim Bilir Ne Sandın...sana gelsin !

    0|0
    0|0
  • Hay facenize sizin ya bıktım bu saçma sapan face kavgalarindan ,

    0|0
    0|0
  • sen ne diyosun be ben bir sürü hediye alıp 1100 km türkiyenin diğer ucuna gittim doğum gününe bayan benimle buluşmadı geri geldim :D faceyi icat edenin ben amaaoakdaanamdadömfklenr :)

    sana tavsiye çocuğa söyle bak mülayim akıllı ol sana başka şey demiyorum de ve başka da birşey deme. hala öyle olurlarsa soğuk davran bir süre baktın araları cıvık ayrıl.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • akadaşım elimizden keşke bişey gelse sürekli olarak ara erkek arkadaşını ne biliyip rahatsız et o o.. yakınlaşamasın keşke bi imkanın olsada gidebilseydin gerçeken üzüldüm..

    1|0
    0|0
  • git gebert onu hatta benide çağır dövelim sürtüğü :@

    2|0
    0|0
  • bencede Öl :)

    0|0
    1|0
  • Kendini gerçekleştiren kehanet olmasın... bak böyle yaparak sevgilinin aklında olmasa da zorla sokuyosun, farkında değilsin.

    0|0
    0|0
  • uzaktan uzağa zor o işler bu böyle gider düzelmez gibi bi de kız yakınındaysa onu hayatından çıkarmaz hep bişeyler yaşayabileceği biri olsun isterler genelde çok zor allah yardımcın olsun

    0|0
    0|0
  • Erkek arkadaşın hesabından tamamen engelleyip silsin onu ?

    0|0
    0|0
  • Farklı ülkelerden ilişki yürütmek çok zor..Sağlık bir ilişki olamaz devam etmeyin bence kendini yıpratmaktan başka bir şey değil bu. Eziyet gibi. Bende çok kıskanç biriyim ve asla tahammul edemem böyle şeylere

    0|0
    0|0
  • bence önce sevgiline sor bi bakalım.

    0|0
    0|0
  • belkide kız yılışık yapışkandır sevgilinde bi suç yoktur?

    0|0
    0|0
    • Kız çok yılışık birisi zaten, erkek arkadaşım siliyor yorumlarını, yazılarını hatta yetmiyor duvarını kapatıyor ama kız ona ulaşmak için bir yolunu mutlaka buluyor. Keşke bugün erkek arkadaşımın duvarı açık olsaydı, o zaman o kızın yazacaklarını görebilirdim. belki de sevgilsi falandır

Yükleniyor...