Evlilikte bay ya da bayanda gaz so.runu

Arkadaşlar bazen çevremden duyarım kimse aldırış etmezmiş sal gitsin gibi şeyler söylüyorlar ben evli değilim ama bence çok yanlış bir şey hani tedavisi vardır yada odadan dışarı gidersin geri geri gelirsin sonuçta hiç hoş birşey değil ama kimse aldırmıyor. Sizin samimi düşüncelerinizi merak ediyorum siz bu durumu nasıl algılarsınız ?


0|0
2|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Sal gitsin ne demek ya, evli olsam bile eşimin yanında da yapmam yani. Kıroluk bildiğin.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • benceyanında eşin ailennn arkadaşın kim olursa olsunn...gaz çıkartmak çok ayıp yaaaa tuvalet denen bişey var bukadar da ayılaşmaya lüzum yok..

    0|2
    0|0
  • Ayıptan çok tiksinç iğrenç bir şey bence ben kesinlikle ayrılırım bile o derece.

    0|0
    0|0
    • Pardon Sen çıkartmıyorsun galiba

    • Gerizekalı burda gaz çıkartmaktan değil başkasının yanında çıkartacak kadar rahatlığa sahip olmaktan bahsediliyor. Sen kıçının görevlerini sınırla dinleme işini orandan yapma mesela yanlış anlıyorsun bir daha da cevap falan yazma benim yorumlarım altına.

Erkekler Ne Diyor 1

  • Kime göre neye göre yanlış sonuçta onun bir şekilde çıkması gerekiyor içeri sıkıntı olacağına dışarıya sıkıntı olsun. Nasıl bir zihniyettir gaz salma tuvalete gitme geğirme burnunu silme nerede böyle bir insan varmı söylermisiniz bana

    0|0
    0|0
Yükleniyor...