Beyler bayanlar boy uzatmak?

Arkadaşlar boy uzatmanın bir yolu var mıdır? Genetik dışında basketbol oynamadan boy uzatamaz mıyız? Antrenmanları falan yok mu? Kalecilik yapmak boy uzatır mı? Bu soruları lütfen cevaplandırın.


0|0
0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • dostum süt iç evin içinde aptal aptal Zıpla işe yarar 😁

    0|0
    0|0
    • 17 yaşında 174 boyum vardı şimdi en fazla 175 tir nasıl sütle uzayabilirim? :DD

    • Hepsini Göster
    • Senin boyunun 181 olması az bile yaptığım hesaplamalara göre 185 i falan geçmen lazım benim babam 163 annem 154 ben ne yapayım genetikler felç tek uzama şansım spor o da uzatırsa. Bu arada en iyi görüş olması için 24 saati geçmesi gerekiyormuş

    • basketbol işe yarar bak kardeşim ve ieg ver hadi bakim :D

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 2

  • Boyunu ve yaşını söyle kardeşim

    0|0
    0|0
    • 18 174

    • Hepsini Göster
    • Aleti satılıyordur al eve kur. Çünkü oda önemli hareket

    • Peki abi sağolasın iyi geceler

  • Sürekli yükseğe zıpla

    0|0
    0|0
Yükleniyor...