Ucuz ve kaliteli bir kondisyon bisikleti arıyorum. Yardımcı olurmusunuz?

Arkadaşlar türk kadınlarını bilirsiniz basenlerden yakınırlar :D Bende bir türk kadını olarak basen eritmeye çalışıyorum. Baştan söylim öğrenciyim, kendime ait çok param yok aileme de yük olmak istemiyorum. Site site gezdim ama uygun bişey bulamadım. Sizin kullandıgınız ve memnun oldugunuz bir marka varsa ve nerden aldıgınızı söylerseniz sevinirim :) haaa bir de hızlı kilo kaybettirirmi bu alet?


0|0
29

En İyi Erkek Görüşü

  • Dynamic 3.8L Magnetic Dikey Kondisyon Bisikleti

    Bundan aldım ben 175 liraya Hepsiburada. com'dan. 2013 yılında aldım 1 sene sonra içinde ki bilye hasar gördü yetkili servisine gittim tabi ama hiç garanti belgesi filan uğraşmadım direk gittim gösterdim bilyeyi adam getirdi 20 veya 25 lira olması lazım teki işte parayı ödedim taktım evde tamam (adam takamazsan biz gelir takarız dedi). Memnunum.

    Bu arada sakın Voit'in ürünlerini alma hem pahalı hem kötü malları.
    Bende mekik sehpası var Voit'in minderi çok kalitesiz çektiğim zamanlar kalçamın çatal kısmında kızarıklıklar oluşuyor ve kabuk tutuyor 1 aya yakın sürüyor oranın geçmesi bıraktım zaten çekmeyi. Bir çok uygun fiyatlı marka var mesela set halinde olanlar yanında dumbbell vb. şeyler verenler var fakat denemediğim markalar hakkında yorum yapamam.

    www.hepsiburada.com/.../department.aspx

    Buradan bakabilirsin bazılarında yorumlar var.
    Bu arada bak sana tavsiye mutlaka uygula bak yarın öbür gün pişman olma sonra. Alacağın markanın yetkili servisi olsun mutlaka yaşadığı yerde yaşadığın yer ilçeyse her markanın yetkili servisi olmuyor o yüzden olmadı il'ine gidersin il'inizde varsa tabi ama mutlaka yetkili servisi olsun sizin şehrinizde. İç kısımda parçası hasar görür filan yetkili servis ile kolayca bulabilirsiniz bu yüzden diyorum. Bu arada bu bisikletlerde pilde takılır pil ile gösteriyor süre vs.

    Bu arada benim aldığımda kılavuz, takmaya aparatlar falan vardı. Bu arada gıcırdama filan sesi duyarsan bisikletinde onun yağa ihtiyacı vardır büyük ihtimal yağ döktümü tamamdır (motor yağı filan, sanayiye giderse baban oradan bulur ya da gidip nalburdan veya 1 milyonculardan alabilirsiniz dersin bisiklete dökücem diye gösterirler sana).

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • her insan gibi kaliteli ve ucuz bir şey arıyoruz :) malum bunu sıfır ürünlerde bulmak çok zor yaşadığın şehre göre ikinci el çok uygun fiyata bulabilirsin. Özellikle spor salonunu kapatanlar ve alıp bir iki gün bindikten sonra satmaya karar veren çok insan var. Benim tavsiyem bunlardan birini alman. Bulabilirsen Dunlop çok kalitelidir ama biraz tuzlu gelebilir fiyatı daha uygun olsun istiyorsan Altus markalara bakabilirsin. İkinci eli nerden bulucam diye soruyosanda hepsiburada'da binlere ilan var bir incele istersen. Kolay gelsin :)

    0|0
    0|0
  • Öncelikle hızlı kılo kaybettıren bır alet yok o sende bıten bırsey guzel bı dıyet programı ıle dışarda koşarsan gayet kilo verirsin bisiklete harcıcagın parayı yemek giderlerine harcarsın

    0|0
    0|0
    • haklısın galiba. Ama kafama takılan şey fazla spor zararlıymıs. Ben günlük 1 saat yürüyüş 20 dakika koşu yapıyorum ve 1 2 saat de yüzüyorum. cok mu fazla?

    • Hepsini Göster
    • anladm tesekkür ederim. bir de ayda 10 kilo çokmu dengesiz

    • fazlasıyla 4 kilo ideal. Rica ederim

  • Gecen biri yazdi eritmiyomus o

    0|0
    0|0
  • Ayşe cevremde kapanan bir spor salonu var istersen sorup öğrenir fiyatını sana söylerim...

    0|0
    0|0
  • Bilemem canım. 😞

    0|0
    0|0
  • Kosu yolları bedava :)

    0|0
    0|0
  • Eliptik bisiklet lerden al.

    0|0
    0|0
  • bence normal bisiklet al daha sağlıklı

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Tatlım parklarda birsürü o bisiklet lerden var onlardan kullanabilirsin :)

    0|0
    0|0
    • :) düşünmez olurmuyum canım. Ama bizim burada yaşlı teyzeler ve cocuklar oyuncak gibi oynuyolar onlarla. yer bulamıyourm

    • Aaa olmaz ki rica edeceksin çekilecekler bunun için almana gerek yok ihtiyaç değil bence onlardan kullanman daha dogru olur kulaklığıni da takasın duymazsin hiçbirini

  • Bence normal bisiklet alman daha iyi olur, kondisyon bisikletinde sıkıldığın zaman iniyorsun ama normalinde sıkıldığın zaman birde dönüş yolu var :D

    0|0
    0|0
    • :D ya onu da düşündüm ama şimdi bu iri basenlerle bisikletin üstünde nasıl görünürüm :D o yüzden evde olsun dedim

    • Görünüm değilde bir an Turkiyede yaşadığımızı unuttum pardon :D plates çok iyi forma sokuyor, bisiklet bacaklarında kas yapar :)

Yükleniyor...