Dünyanın en güzel kadınları hangi ülkede yaşıyor?

Arkadaşlar sizce dünyanın en güzel kadınları hangi ülkede sebebi yani hangi yönleriyle o ülke sizin gözünüzde birinci oldu...o kadınların farkı nedir sizde...kızlardanda yorum bekliyorum..


0|0
19|58

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 19

  • Şimdi dünyanın en güzel kadını bence annemdir ama annemden sonra belki bana kızacaksınız ama kaçınız İskandinavyaya gittiniz? Sizler bu Türkiyede Kıvanç Tatlıtuğu görünce şaşırıyorsunuz demekki İsveçe, Norveçe, Danimarkaya gitseniz kızlarda erkeklerde bayılacak? Bir çoğunuz Rusya , Moldavya vs diğeceksinzi veya Güney Amerika diyeceksiniz ama ben İsveçte veya İskandinavyada yolda, sokaklarda halkin arasında hem erkek hemde kadın olarak bu kadar güzel insanlar görmedim.Erkekleri ve kadınların bir çoğunın ortalama boyu 180 üzerinde vs.Yolda gördüğünüz her 10 kişiden en az 7 sı manken gibi.Kadınlar 50 yasındalar ama 18 liklere taş çıkartıyorlar.Soğunun bir etkisi var bence yaşlanmaya.Bence her insan güzeldir ama Vikinglerin o soğuk bakışları harika ötesi.Erkegide kadınıda eşit olarak çok güzel.İyi paylaşımlar :).

    1|0
  • rusya diye düşünüyorum..

    1|1
  • brezilya:)

    0|1
  • bence brezilya.

    0|2
    • senin zevkine çok fena itimadım var:))

    • teşekkür ederim.

  • Türklerin suyu mu çıktı :/

    1|1
  • amerika...

    0|0
  • ben amerikada yaşayan kadınları çok hoş buluyorum nedense. her yönden..

    0|2
    • bakımlılaı ama güzelik ayrı...

  • Ben soğuk ülkelerin kızlarını daha çok beğenirim de bence İrlandalı kızlar da çok güzel yaa o saç rengi çiller gözler falan çokoş :))

    0|2
  • Türkiye de :)

    1|0
  • Brezilya bence. Adriananin memleketi.

    0|2
  • bence brezılyada..

    0|1
  • arjantin.kaynak : ötüm.

    0|2
  • bizim ofiste

    0|1
    • yok canım nerede ofis sizin rusyadamı..

  • Türkiye'de.

    Bir gün siz erkekler Türk kadınlarının kıymetini anlayacaksınız

    Kafanıza böyle daaaank etcek ozaman görürüm ben sizi. :D

    1|0
    • vallamı pek sanmyrm ama;)

    • Senide görürüm hacı :D

    • ya türk kadınının en önemli özelligi namusu oda gidiyor yavaş yavaş ben sewiyrm türk kadınını ciddi..

  • izmirde :D

    2|2
  • Alman ve Rus kadınları.

    0|0
  • tabikide Moldovya :D

    0|0
  • diyarbakır, urfa,van, malatya kara kaşlı kara gözlüler çünkü :DD:D.SD.sd.sD.Sds.dS

    1|0

Erkekler Ne Diyor 58

  • Türkiye'de değil onu söyleyebilirim baştan.

    Gördüğüm gezdiğim kadarıyla Rusya ukrayna polonya

    Venezuela _hep dünya güzelleri burdan çıkar_

    Azerbaycan hollanda gürcistan iran. hepsinin kızları bize on basar. Özellikle iran azerbaycan ve rusya

    1|2
  • Ülkeyi bilmemde dünyayının en güzel kızı benım yüreğimde :)

    0|0
  • Dünyanın en güzel kadınları tereddütsüz Suudi Arabistan'da yaşıyor ama onları görmeniz çok zor

    2|0
  • sınırları kaldırdım

    0|0
  • her nerede yaşatılıyorsa...asdasdsad kadına şiddete hayır...asdasdasd

    aradan sıyrılma çabaları...asdasdasd

    1|1
  • bilmem ki :((

    1|1
  • atlantik ötesinde:...

    0|1
  • "hayal00" zaten söylemiş Venezuella çikolata tenli kızlar çok tatlılar. Zaten bir Rusya birde Venezuella.

    0|1
  • Her ülkenin güzel kızları vardır en tabirini kullanmak diğerlerine haksızlık olur.

    0|1
  • türkiye ve danimarka

    1|0
  • Bence İngiltere'de yaşıyor, abartı makyajlı hallerini, kışın soğuğunda bile mini kıyafetler giymelerini, rüküşlüklerini seviyorum, şaka değil.

    0|1
  • Değişir ki.. Bütün kızlar güzeldir bir yerde. Bilmediğiniz ve atladığınız şey, vücudunuzun kıvrımları ve hormonlarınız (yaydığınız kimyasallar) önde gelir. Ötesi yalan dolan bir yerde. İşin basitine ineceksiniz bunu unutmayın. Dışınıza ne kadar giysi, parfüm, bakım vs. yaparsanız yapın, erkeği kadına çeken şey, doğal ortamda bir dişi memeli hayvanın erkek memeli hayvanı nasıl çektiğinde gizlidir. %90 oranında olay bundan ibarettir. Zaten karşınızdakiyle çiftleşip çiftleşemeyeceğinize ilk 7 saniyede karar veriyor sisteminiz siz farkında değilsiniz.

    Daha sonraki süreç 7 sn'de çifletşmeye uygun görülen aday adayının kategorilendirilmesidir. Bu şekilde aday adayları diğer eleme ve seçme süreçlerine alınarak nihai karar verilir. Buna da aşık olmak denilir. Artık aday olunmuştur. Her insanın ilkel beyinden sonraki işte, yani modern beyinde adayları değerlendirmesi farklılık başlar. Bu cinsel birleşme, flört dönemi, konuşma vs. olarak değişir. Bu aday, modern beynin oluşturduğu kompleks mekanizmalardan da geçerse tamamen ilk sırsaya geçer. Buna da sevmek denir. Sonra da senkronizasyon dönemi başlar. Öyle ki kalp atışları, hormonal yayım, iç nöro kimyasal düzenleme, biyo elektro manyetik denge ''eş'' ile uygun biçime gelmeye başlar, biyolojik saat de buna uygun olarak düzenlenir. Senkronizasyon süresince bir aksaklık çıkmazsa, bağımlılık, alışkanlık eklenerek uzun süreli ve hatta yaşamın son bulmasına kadar eşlik sürdürülür..

    Erkekler neden çok eşliliğe yatkındır veya kadın/erkek neden aldatır işte yukarıdaki sıralamalar içindeki aksaklık veya eksikliklerden kaynaklanmaktadır.

    Arkadaşlar bütün olay kimya ve biyoloji.. Aşk falan dediğimiz de budur. Yine de çok güzeldir. :)

    1|0
  • turkıye olmadıgı kesın. rusya moldovya brezılya ve sonu "ya" ıle bıten butun ulkeler işte :D

    1|1
  • Norveçli ve isveçli kadınlar tasdikli onaylı olarak dünyanın en güzel kadınları bence...

    Zaten yapılan araştırmalara göre de norveç dünyanın en güzel kadınlarına sahip olan ülke sıralamasında 1.

    link

    link

    Ama ben esmer bayanları daha çok beğendiğim için bence türkiye, ispanya ve brazilya bayanları en güzelleri

    1|1
  • venezuella. rusya. ukrayna litvanya polonya türkiye

    0|1
  • ukranya , rusya japonya , ingiltere , fransa dahasi warda şimdi türk kizlarinin pisikolejisi bozulmasin.. :)) türkiyenin sondan geldiği kesin o bi gerçek :))

    1|1
  • yeni zelanda , ukrayna...

    0|1
  • Venezuela.. Her yıl kainat guzellık yarısmasının sonuclarına dayanarak verdım bu cevabı..

    0|2
    • işte aradığım cevap bencede venezuella...

    • Hepsini Göster
    • tesekkurler en ıyı cevap ıcın.)

  • Beyrut 2.si ispanya 3.Ankara

    0|1
  • Benim Oyum iranlı kızlardan yana.. :)

    0|1
  • Çinli ile Avrupa karması çok çok iyi hatta en iyilerini çıkarıyor.

    1|1
  • esmer sevenlere göre arap ülkeleri , sarışın sevenlere rusya ,moldovya vs. melez sevenlere amerika çevresi. ben sarışın hastasıyım mavi gözlü olanlarına tabi onun için rusyayı tek geçerim yani :D

    0|0
  • Ukrayna, Belarus..

    0|1
  • onu bunu bılmem ama turk kızı deıldır buna emınım

    0|1
  • bence ...brezilya...

    0|1
  • Bursa'da..

    1|0
  • aslında esmer severim ama maalesef en güzelleri slav ırkından ve çoğu sarışın.. ruslar, ukraynalılar ve çekler favorim. ah bizimkiler biraz kendilerine baksalar, kezbanlıklarından da kurtulsalar yemişim gerisini de işte.. :)

    0|2
  • kiev, venezuela :)

    0|1
  • Dünyanın en güzel kadını Bursada yaşıyor bence.

    2|0
  • Türkiye'de tabi ki. Zaten mantıken baktığımız zaman Osmanlı devletinden gelen bir soyuz ve hemen hemen dünyanın bütün ülkelerine hakim olduğumuz dönemlerde mutlaka insanlara bir Türklük bulaşmıştır;) Bu manada yok rusyaymış, yok isveçmiş, yok ukraynaymış falan bana çok saçma geliyor. Gerçekten bizim kızlarımız çok güzel. Şimdi çıkıp birisi demesin kızlara yalakalık yapma diye uçan kafa atarım ona göre:)

    2|0
  • Erkekler Devam
    28
Yükleniyor...