Bir oğlunuz olsa, yüzünüzü batırsa n'aparsınız?

Efenim bir oğlunuz olsa altını değiştirirken yüzünüzü batırsa naparsınız?


0|0
14|30

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 29

  • Koparım len senin pipini eşek sıpası :) babasına çekmiş derim :)

    0|1
    0|0
  • Ben değiştirmem ki yüzümü batırsın o kadınların yapacağı iş

    0|0
    0|0
  • oğlum olsun yeterki, onun bokunu yerim :)

    0|2
    0|1
  • Hata bende demektir. Oğlumun menzilini öğrenmem lazım, ona göre de önlem almam lazım. Bir dahakine böyle bir şey olmaz. :)

    0|0
    0|0
  • Şimdiden yüzümüze sıçıyon büyüyon ağzımıza sıçarsın heralde eşşek derim

    3|2
    0|1
  • Bebeğe ne yapılabilir ki. Gülüp geçeriz ancak.

    0|1
    0|1
  • altını değiştirmeyi bitirdikten sonra gidip yüzümü yıkar sonra geri oğlumun yanına gidip elini kolunu poposunu ısırarak severim :D

    0|1
    0|1
  • Eşime biz bu çocuğu yaparken nerede hata yaptık diye sorardım. Tabi şaka yapıyorum sonuçta hem evladım hemde küçücük çocuk tebessüm eder ve banyoya geçip duş alırdım.

    0|0
    0|0
  • Bir dahakine maske ile çalışırım :D

    0|0
    0|0
  • Küçüklükten başladı cumshota bizim ki derim :D

    1|0
    1|1
  • şuan baba değilim ama herhal şuanda olsam kıyamam sonuçta çocuk çok farklı bişi kendi kanın canın insan kıyamaz bence

    0|0
    0|0
  • 0|1
    0|0
  • Ne yapayim.gider yuzumu yikarim ona da gulumserim o arada pusukolocisi bozulmasin deyyular ya. Yalayacak halim yok ama

    0|0
    0|0
  • :D Güler Geçerdim

    0|0
    0|0
  • Yerim onun o .oklarını ben..

    0|1
    0|1
  • bişey yapmam ne yapayım öldureyım mıyani

    0|1
    0|1
  • babasina çekmiş bend e küçükken o kadar uzaga işerdim derdim :)

    0|0
    0|0
  • Cukunu keserim, sunnetci bi aralar bana oyle yapmisti. Cok sukur, usulune uygun kesmis.

    1|0
    0|0


  • evlatın boku bile lokum gibidir:D

    1|0
    0|0
  • İleride büyüdüğünde sıçıp sıvamasın da yüzümüze küçükken mühim değil.

    0|1
    0|0
  • oğlum olsun

    çükü açık gezsin evde

    o kadar severim bişeycik olmaz :)

    0|1
    0|1
  • gider yüzümü yıkarım.

    0|1
    0|0
  • çocuktur yapar. ne yapıcam gider temizlerim :)

    0|0
    0|0
  • Aboooovvvv yerim çkünü yerimmmmm :)

    0|1
    0|1
  • pipisini ıstırırım

    0|1
    0|1
  • ağzına s.çarım dememi mi istiyosun.

    0|0
    0|0
  • Hiç birşey...

    0|0
    0|0
  • ona hakaret edip annesini cezalandırırım

    0|0
    1|0
  • yalarun! severun! ve en sonda delerun!

    0|0
    1|3

Kızlar Ne Diyor 14

  • o bile hoşunuza gidiyor inanın :)

    2|0
    0|0
  • Ağzıma mıçtın ya la derim..

    0|0
    0|0
  • bir oğlum olsun da hep yüzüme yapsın

    böyyk ! :S ne dedim ben?

    0|1
    0|0
  • Ehh be oğlum pipinin ayarı yok mu ? derim. Ve o hiçbir şey anlamaz. Gider yüzümü yıkarım.

    1|0
    0|0
    • oda sırıtaracak pipisinin ayarının olmadıgını anlatır:D temzemin oğlunun altını değiştirirken sakın işeme pisi pisiye veririm bunu diyom gülüyo smdiye kdr işemedi aynen devam inş:D

    • korkmuyo kız ne desem gülüyo bamyamı vamış buda diyom gülüyo:D

  • ayy düşünemiyorum o an ki tipimi:D:D:D:D:D:D aglak gülek bişi olurum agzıma kaçmasında :D:D::D:D

    0|0
    0|0
  • kıyamam ben onaa naparsa yapsın yapabilir yani:)

    0|0
    0|1
  • kız oldugu halde yapmıstı bızımkı=))

    0|0
    0|0
  • ay kyamam yaaaaa

    0|0
    0|1
  • gülerim ahh seni yaramaz bak naptın annenin yüzüne çiş bapılırmı hiç derim :)))

    0|0
    0|1
  • bi çocuğum olsunda yüzümü batırsın :)

    0|0
    0|2
  • :) kızgınlkla karışık gülerm heralde

    1|0
    0|1
  • kuzenim suratima işedi ki eskiden <3

    0|0
    0|0
  • Böyle şeyleri çok duydukk ,büyüyünce başımızı önümüze eğmesin kafi..

    0|0
    0|0
  • küçük yaşta pipisiz kalacak yazık :(

    0|1
    0|6
    • şu erkeklere +1 kızlara -1 veren zihniyeti merak ediyorum :D

    • pıskobatmısın cocugun seyını kesıon haadı bıde kızsa o zmn ne ypcan :))))

    • güzeldi :D

      canimiyim ben öyle bişey yapmam laf icabı söyledim :D

Yükleniyor...