Sizin hiç dostunuz var mı kötü zamanlarınızda da yanınızda olan ?

Arkadaşlar sizin hiç dostunuz var mı kötü günde de yanınızda olan hep arkanızda duran içinizi tam anlamıyla döktüğünüz benim yok bir kaç arkadasım var onlarda kötü günümde hiç yanımda olmadılar genelde hep ben yanlarında olurum sizin var mı dost diyebiliceğiniz kişiler ?


0|0
5|15

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 14

  • evet birçok arkadaşım var ama Dost diyebileceğim sadece biri.İyi ki var

    0|0
    0|0
  • arkadaslarım var ama senin sordugun sevıyede herseyımı paylaştıgım kişi yok . bugun yuze gulen yarın gülmeyebılıyor o riski göze alamam. sevıyelı saygılı dostluk yeter yaa cok sırnasınca cıvığı çıkıyor ;))

    0|0
    0|0
  • olmazmı 4 tane saglam güvendigim ve cok eski arkadaslarım vardır her konudada yardım ederler maddi manevi sagolsunlar yanımdalar yanlarındayım :)

    0|0
    0|0
  • benim karagünde yanımda olan hiçkimse olmadığı için hepsini defettim, eğlenirken zaten birsürü insan oluyor yanımda, köpek alıcam.

    0|0
    0|0
  • 10 senelik dostum arkadaşım 2 kız yüzünden konuşmuyor ne günler geçirmiştik onunla şimdi kimseye güvenmiyorum hiç dostum arkadaşım yok

    0|0
    0|0
  • Konuşmaya ihtiyacın olursa her zaman yazabilirsin. Mesaj atman yeterli.

    0|0
    0|0
  • benim variydi ama simdi mezarda uyuyor ama benim hep yanimda kalbimde

    0|0
    0|0
  • Var oyle bir arkadasim.

    0|0
    0|0
  • şuan yanımda 4 ayaklı tüylü kuyruklu bi dostum var

    0|0
    0|0
  • Benim öyle bir kardeşim var 10 sene oldu sanırım az önce yanındaydım

    0|0
    0|0
  • Yok maalesef ki ...

    0|0
    0|0
  • hiç olmadı.

    0|0
    0|0
  • Var evet.

    Sağolsun, yanımda olmuştur hep.

    0|0
    0|0
  • Valla tek geldim tek giderim.1-2 tane iyi üniden var .Birde babam.Gerisi boş.Sevgili kız arkadaş alayı boş.Bi baba gerisi yalan.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • öyle bir dostum var annesi de annemin dostu olur ve biz doğduğumuzdan beri arkadaşız annemde tuhaflık yapsa da dostumdur babam dostum sayılmaz daha çok büyük gösteren küçük bir çocuk ve bakıcısı da benim ha bir de ağabeyim var o dostum değil daha çok düşman kardeşim bir de 10 yaşında küçük bir oğlan kardeşim var o daha çok şeytan dostum sayılır yani sadece şeytani bir şeye ihtiyaç duyarsam o dostum olur bir de 4 yaşında bir kardeşim var evet kabul o çok büyük bir dost onu gerçekten seviyorum bana doğruyu gösteriyor ve annem hamile yani doğacak kız/erkek kardeşiminde dostum olmasını umuyorum vay be ne uzun cevap oldu gereksiz bir bilgi yazdıysam şimdiden affola =D

    0|0
    0|0
  • 2 tane var 15 senelik dostlarım iyi gündede kötü gündede hep yanımdalar ve bu yüzden kendimi şanslı hissediyorum :)

    0|0
    0|0
  • Her zaman yanımda olan ve hiç kaybet istemediğim bir dostum var evet.

    0|0
    0|0
  • benim var bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar . ama iki üç tanesine her sırrımı açabilirim

    0|0
    0|0
  • çok şükür..dost diyebileceğim arkadaşlarım var:)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...