Erkekler çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır sözü ne derece doğru?

bir kızın boyuna burnuna dişlerine giyimine bakarmısınız

Güncellemeler:
çirkin kadın vardır tabiki

0|0
1336

En İyi Erkek Görüşü

  • bakarım çok onlar bıze bakıyor ya boyu 165 175 arası 55 ile 70 kılo arası ıdealım

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 35

  • bakan erkeklerde var.. bunlara değilde başka bi yerlere bakanlarda var.. misal.. yakışıklı karizmatik olup kızların peşinden koştuğu, tip erkekler, seçme şansı olunca ,en güzelini seçerler.. tip fukarası olanlarda, kimi bulurlarsa onla yetinmek durumunda olurlar.. hayat böyle..

    1|0
    0|1
    • çok acımasız eleşitri yaptın yalnız kadınlar çirkin mi

    • Hepsini Göster
    • sorun yok kanka .:)

    • ok çiçaaaam...

  • doğru gibi bence çünkü güzellik göreceli bir kavramdır sana kötü gelen bana güzel gelebilir senin resimdeki saçlar süper mesela.D

    3|0
    0|1
  • öyle çirkinler var ki restore kurtarmaz, yıkıp yeniden yapılması daha masrafsızdır. (betimleme)

    bu lafı makyaj malzemesi satanlar çıkardı muhtemelen. sadece güzel olanlara değil, tipi kayıklara da ruj-rimel satalım diye.

    (ayırca bakınız : kuru avuntu)

    1|1
    0|0
  • katılmıyorum o söze... makyaj da bir yere kadar en nihayetinde. sabah yataktan uyandığında çirkin suratla karşılaşıp korkmayın sonra

    1|0
    0|0
  • Çirkin kadın vardır, ne kadar içersen iç

    1|0
    0|0
  • Evet doğru ama beğenip beğenmemek var.

    1|0
    0|0
  • Profil resmindeki hatun çok tatlıymış =) onun gibi bir görüntü yanında bakacağım şeyler neşesi, konuşması birde orada elleri gözükmüyor ellerine çok dikkat ederdim.

    1|0
    0|0
    • eller mi ? açıklasana biraz detaya in gari oje falan hoş mu durur

    • Hepsini Göster
    • çok dikkat ediyorsun herşeye bu gidişle evde kalırsın bak

    • Yok be buldum istediğim fizikte insanlar ama bu seferde kafalar uyuşmadı...


      Aslında çok dikkat etmiyorum böle yazınca abartı geliyor insana...

  • geçen işe gidiyorum karşıdan bana doğru gelen kızla göz göze geldik.bana bakıp gülümsedi.

    sırf kız çirkin diye hayırdır birine benzettin galiba salak şey

    ne gülüyorsun diye tersledim. sırf çirkin diyeeee

    1|0
    2|0
  • bakım olsunda fızıkende bısey olcan ya oyle şekilsiz vucut olurmu?

    1|0
    0|0
  • doğrudur bu söz, bakımlı olması önemli, uyumlu giyinmesi ve dişi davranması.. hafif çalkalaması olan çok çirkin bir kız bile çoğu erkeği etkileyebilir.. geri kalan şeyler estetikle hallediliyor zaten..

    1|0
    0|0
  • resimdeki senmisin?

    boyu ilk baktıgım sey..giyimde cok önemli..diş tras..istiosa kanal tedavisine cevap vermesin..

    1|0
    0|0
  • hoşlandıktan sonra boyu burnu falan önemli değil...artı bir erkek kızda genelde göğüs ve kalçaya bakar... :)

    1|0
    0|0
    • çok dürüst olma bence sonra sapık derler kanka...

    • Hepsini Göster
    • :) sevindim böcükcüm :) neyse ben çıkıyorum şimdilik iyi geceler yarın sabah görüşürük yeni soru cevaplarla...

    • hadi iyi geceler ...

  • bence cırkınlerın uydurdugu bı yalan

    1|0
    0|0
  • son derece yanlış, öyle çirkinler var ki

    1|0
    0|0
  • kadının ruhu güzeldir.. gösterebilebe ;)

    2|0
    0|0
  • Evet bakarım dengimi ararım her zaman. Dengi dengine olmalı ki uyum olsun.

    :)

    1|0
    0|0
    • mutlaka kendinden güzeli kıymet bilmez

    • Hepsini Göster
    • dengin olmalı lafına katılıyorum senin ne altında ne üstünde bir güzellik olmalı mesela benden daha yakışıklı güzel görünen bir erkek arkadaşım olsun istemem kenedeni beğenmiş olur

    • Olsun o kadar takma bunları ufak farklar olsun :) Sen zamanla kendini ona yakıştır zaten üzüm üzüme baka baka karardığı gibi de aydınlanır da :))

  • son derece yanlış.

    0|0
    0|0
  • yok ya bence o cırkınlıgın makyajla derecesını azaltmak ıcın uydurulmus bı laf

    1|0
    0|0
  • Bence doğru değil.Öyle güzeller var ki sanki yüce mevlam özel yaratmış

    1|0
    1|0
  • Yıldız tilbe ne o zaman ?

    1|0
    0|0
    • bilmem ne sen söyle karşı cins sensin

  • Erkekler Devam
    15

Kızlar Ne Diyor 13

  • doğruda bazen ne yaparsan yap olmuyor bazen diye bişeyde var.

    1|0
    0|0
  • çirkin kadın vardır

    1|0
    0|0
  • tornaya girmek her bünyeye iyi gelir

    2|0
    0|0
    • hahahaaaa güldürdün be kanka ya :)))

  • bkz .abaza atasözleri

    1|1
    0|0
  • link bunun her yeri bakımlı olsa ne olur la?

    0|0
    0|0
  • Çirkin kadın yoktur şişman kadın vardır. Herkes pilatese başlasın hadi annem.

    1|0
    0|0
    • hah haa valla şişman kadın aut

  • o yalan ya cırkın kadın bal gibi de vardır bn:D

    1|0
    0|0
  • Çirkin kadın yoktur seda sayan vardır.

    1|0
    0|0
  • Bence bakarlar

    1|0
    0|0
  • çirkin kadın yoktur leğen götlü kadın vardır.

    1|0
    0|0
    • leğen götlü mü ha haaaa ben çok güldüm bu gün ya bu cevaplara bide memeler tabi onlara ne demeli sarkık sarkık ...

  • tama çirkin kadın var ama normal bir kadın bakımlı olduğunda çok daha güzelleşir bence

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle bakimda yapsan makyajda yapsan çirkin kadın vardır

    0|0
    0|0
  • çirkin kadın yoktur, göbekli kadın vardır.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...