Spordan anlayanlar baksın hele bir lütfen yani :) ?

1.60 boyunda bir kızım çok ta güzelim neyse orayı geçelim:) ya şimdi bende hafif göbek var çok tatlı duruyor bence ama yakın arkadaşım sürekli göbeğime laf etti bende iddia ya girdim 3 ay içinde bu göbeği eriticem hatta kas yapicam diye kaç gündür mekik çekiyorum falan ama böyle başka tavsiyesi olan var mi nasıl egzersiz yapmalıyım falan?


0|0
1|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Mekik karni eritmek icin en guzel spor

    0|0
    0|1
    • Hımmm doğru yoldayım :))

    • Hepsini Göster
    • Ooo 3 aya dedigin gibiyse dumduz edersin :-)

    • İnşallah :)

Erkekler Ne Diyor 12

  • Mekik çekmek veya herhangi bir karın bölgesi hareketiyle çalışmak karın bölgesindeki yağları götürmez. Bunun için kardiyonun yanında iyi bir beslenme programı gerekir.

    0|0
    0|0
  • 1.60 boy hafif göbek varsa 65 kilodan aşağı değilsin. Yani yaklaşık 15-20 kilo fazlan var demek bunuda düzenli sporla sağlıklı bir şekilde 3 ayda eritemezsin demek...

    0|0
    0|0
    • Yok 57 kiloyum ben kendimi bildim bileli göbeğim var :D çok hafif ya herkesin illa göbeği dümdüz mu olmak zorunda ama iddiaya girdim bir kere gerekirse hiç durmadan mekik çekerim :D

    • Hepsini Göster
    • Hadi bakalım. Anide yüklenme kademe kademe arttır...

    • Peki :)

  • Yediğine içtiğine dikkat et önce mekik doğru şekilde çekilmezse bir faydasi olmaz istersen mesaj at ogretmem icin istersende internetten bakabilirsin

    0|0
    0|0
  • Spordan önce düzgün beslenme ve uyku önemli. Şekeri yağı kes.

    0|0
    0|0
    • Aaaa şeker mi neyse 3 ay keserim nolcak :) teşekkürler :)

  • Güldürdün sağol :)

    0|0
    0|0
  • Az ye biraz

    0|0
    0|0
  • sal gitsin boşver

    0|0
    0|0
    • Olmaz :)

    • Hepsini Göster
    • internetten karın çalıştırma hareketlerine bir bak

    • Aynen

  • Çok da güzel bir kızmış :)
    Neyse orayı geçelim 😛😜😛😜😛😜😲😱

    0|0
    0|0
  • kız isen neden kas yapmak istiyosun böbeği erit yeter

    0|0
    0|0
    • Öyle hafif ya abartı istemiyorum böyle azıcık belli olsun çalıştığım yani :)

  • devam devam doğru yoldasın.

    0|0
    0|0
  • Imkann varsa plates yap en iyi spor cok yararini gorursun

    0|0
    0|0
  • Peh çok güzelmiş berbatsın bence

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Kas yapmak biraz zor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...